Tråder: 0
Ble medlem: Mar 2024
Omdømme:
4
08-25-2025, 10:22 AM
(Dette innlegget blei sist endra: 08-25-2025, 11:02 AM av tasse.
Grunn til ending: skrivefeil (som vanlig)
)
Hadde nff brukt lengre tid hadde denne reaksjonen kommet mot kfum, det hadde vært sjukt. Bryne? Kjipt, men overkommelig.
Men dette betyr at jeg mitt sesongkort har tapt verdi fordi noen mente det var viktigere å feire at de har eksistert i 15 år, enn å faktisk støtte klubben... (Og jeg er i utgangspunktet fan av utstrakt bruk av pyro).
Tråder: 7
Ble medlem: Nov 2023
Omdømme:
17
Jaja, merker at jeg hadde godtatt dette bedre hvis det handlet om at man faktisk støttet klubben mot LSK, LYN osv.
Men at vi blir dømt til å spille for tomme tribuner pga. at feiring av seg selv er større enn klubben, det synes jeg veldig lite om.
IKAROS har vært viktig når det gjelder tribuneklutur, de har gjort mye riktig, de har gått over noen grenser. Men her ødelegger de for hele Vålerenga familien inkludert spillere, resten av stadion for at de skulle feire seg selv. Merk ikke Vålerenga, men seg selv.
Tråder: 1
Ble medlem: Apr 2024
Omdømme:
30
Ved og stenge for hjemmefansen så skjærer de ALLE over 1 kam og det blir feil..
Disse idiotene har jo ikke tatt selvkritikk og vil ikke lære
Ble medlem: Oct 2023
Omdømme:
6
08-25-2025, 10:36 AM
(Dette innlegget blei sist endra: 08-25-2025, 11:03 AM av Krolla.
Grunn til ending: Skrivefeil
)
Kan/bør vi forvente at Ikaros setter igang en innsamlingsaksjon for å forsøke å dekke det økonomiske tapet som er påført klubben?
Når det er sagt: Ikaros skal ha masse kred for at de har løfta Østblokka betraktelig de siste årene. Man kan være uenig med både «evighetssanger» og trommer (ingen stor fan av det personlig), men man kommer ikke bort fra at de stort sett har gjort en sabla god jobb.
Når de (eller i alle fall deler dem) har driti seg ut så bør de i alle fall se om de får stabla noe på beina som i alle fall forsøker å rette opp denne gedigne tabben.
Ble medlem: Dec 2023
Omdømme:
-3
Fuck Ikaros! Få de vekk fra klubben! Jævla flass!
Tråder: 3
Omdømme:
7
Reaksjonen som forventet og da med en økonomisk konsekvens for klubben gjennom tapte billettinntekter utenom sesongkort (der taper jo sesongkortholderne). Og naturligvis blir det en annen ramme rundt kampen.
Bra motstander er Bryne og det blir artig å se hvordan gutta takler tomme tribuner med unntak av de få Bryne supportene som måtte møte opp.
Vanskelig å estimere økonomisk tap, men 2-3000 x 300 kr (opp mot 900’).
Tråder: 7
Omdømme:
39
Det reelle tapet/straffen ligger vel på rundt millionen.
Bare å sende regningen til Ikaros og foresatte for de under 18.
Tråder: 1
Ble medlem: Apr 2024
Omdømme:
30
Klubben skulle utestengt de famøse 10 i 2 år og gitt hver enkelt 100 000 i bot
Da hadde de vist ansvar ovenfor publikum som er der for andre ting enn faenskap