Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 1 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vålerenga - S08 kamptråd
Liker gløden og innsatsviljen foreløpig,men ingen grunn til og slappe av
Svar
(08-17-2025, 07:18 PM)Oldtimer Skreiv: Fy fan, for noen lavpanna idioter!

Før kunne vi med rette le av bøflas sørgelighet med én sang før pause og (kanskje) én annen etter. Nå fremstår Ikaros som Nordens suverent ledende leverandør av monoton og ikke-kamprelatert tribunekultur. Handler åpenbart mer om dem selv enn klubben de foregir å støtte. Når tar de steget fullt ut og bare deler ut tromme til alle medlemmer?

Enga har vært gode første 30 min, både Sørensen og Ofkir bra. Det hjelper hele vårt offensive spill å han faktisk fotballspiller som spiss. Gode og aggressive i gjenvinning over hele banen. 

Hadde smakt godt med tre poeng mot blæra Michelsen.
Svar
Ofkir med nydelig forarbeid !
Svar
Ofkir - fortsetter du slik så er alt tilgitt og vel så det!
Svar
Veldig bra kamp foreløpig, spesielt Sørensen og Ofkir.
Begynner å bli skikkelig fasong på laget nå.
Svar
Ikke slipp de til sjanser,der var vi heldige

Ganske sikker på at S08 bytter ut 1 forsvarsspiller i pausen..

Vi må bare kjøre på og få ballen ofte på mål og i mål

Ham kam vant i dag..

Sarpsborg bytter inn en kjempe ser jeg,pass på han..
Svar
(08-17-2025, 07:58 PM)Krolla Skreiv: Ofkir - fortsetter du slik så er alt tilgitt og vel så det!

Må nok litt mer enn en kamp for å tilgi han, men han skal ha kred for at han har vært god og jobbet hardt i dag . Nå må han bare fortsette. 

Er vel årsbeste av oss så langt. S08 har knapt skapt noe, men det handler også om at gutta våre har gjort jobben. De har brukt friperioden godtSmileLover godt for høsten som kommer. 

Ønsker meg et mål av Grunde nå så han vedlikeholder målprotokollenSmile
Svar
Ikaros fortsetter sin flaue opptreden. Forbanna lavpanna neandertalere. De tror de eier kampen, men de driter seg kun ut for resten av fotball-Norge.
Håper virkelig disse dusta blir utestengt. Framover må ALLE med baklava, finlandshette eller hva faan de dekker seg med, utestenges og bøtelegges. Totalforbud mot å gjemme ansiktet.
Når bøter ikke hjelper, er neste middel NFF har, poengtrekk. Håper virkelig dere fuckheads er stolte av det dere driver med, men hva kan vi forvente av tenåringer uten møblert hjem?

Forøvrig veldig bra kamp av gutta idag, spesielt våre vinger.
Håper det er enkelte med en flau smak i munnen, og innser at Ofkir faktisk kan tilføre oss noe.
Svar
Faen meg mye syting på dere her. Høres ut som bønder.
Svar
Skjerprings Ambina, du tar for lett på oppgaven, alt for ofte. Man løper hjem, ikke dasser.
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 2 Gjest(er)