Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hjemmesiden
Er det bare jeg som sliter med https://www.vif-hockey.no/ eller har andre problemer med layouten der?
Det har jo vært sånn siden våren, en håpløst dårlig og lite informativ side.
Hvis andre også har problemer, tyder det på at noe er galt og det er kanskje ingen som jobber med media i hockey?
Svar
(07-24-2025, 12:28 PM)Flemmern Skreiv: Er det bare jeg som sliter med https://www.vif-hockey.no/ eller har andre problemer med layouten der?
Hvis andre også har problemer, tyder det på at noe er galt og det er kanskje ingen som jobber med media i hockey?

Usikker på hva du mener her. Hjemmesiden har vært slik minst et år, ikke bare siden våren. VIF bruker den samme leverandør som de fleste klubber i Norge og Sverige gjør. F.eks Frisk  Hjemmeside - Frisk Asker | Frisk Asker Ishockey og Färjestad  Färjestad BK

Sportality Platform - CMS and websites for sports leagues and sports clubs

Jeg har ikke problemer med lay outen og synes ikke det er en lite informativ side.
Svar
(07-24-2025, 06:30 PM)sorum2 Skreiv:
(07-24-2025, 12:28 PM)Flemmern Skreiv: Er det bare jeg som sliter med https://www.vif-hockey.no/ eller har andre problemer med layouten der?

Usikker på hva du mener her. Hjemmesiden har vært slik minst et år, ikke bare siden våren. VIF bruker den samme leverandør som de fleste klubber i Norge og Sverige gjør. F.eks Frisk  Hjemmeside - Frisk Asker | Frisk Asker Ishockey og Färjestad  Färjestad BK

Sportality Platform - CMS and websites for sports leagues and sports clubs

Jeg har ikke problemer med lay outen og synes ikke det er en lite informativ side.

Testa en tredje nettleser og da fungerte det.
Når man vet feilen ligger lokalt hos meg, var det bare å begynne søket og da fant jeg en app som stoppa all visning på disse sidene gitt.
Takk skal du ha Smile
Svar
Når kommer egentlig terminlista?
Svar
(08-17-2025, 02:34 PM)Wild Touch Skreiv: Når kommer egentlig terminlista?

Her har du den Smile
Svar
(08-17-2025, 03:16 PM)Flemmern Skreiv:
(08-17-2025, 02:34 PM)Wild Touch Skreiv: Når kommer egentlig terminlista?

Her har du den Smile

Takker for den!! Siden tråden heter "hjemmesiden" vil jeg foreslå at dem legger ut lista der også. Eller har dem det, og jeg har bare samme problemer som Flemmern hadde?
Svar
Den er lagt ut i en artikkel der. Vanskelig å finne dessverre
Jeg fant den med et google søk en stund tilbake. Burde ha ligget lett tilgjengelig nå.
Svar
(08-17-2025, 07:37 PM)TreogNitti Skreiv: Den er lagt ut i en artikkel der. Vanskelig å finne dessverre
Jeg fant den med et google søk en stund tilbake. Burde ha ligget lett tilgjengelig nå.

Jeg skal melde til rette vedkommende. Klart at terminlista skal være enkel å finne på hjemmesiden.
Svar
(08-17-2025, 08:35 PM)sorum2 Skreiv:
(08-17-2025, 07:37 PM)TreogNitti Skreiv: Den er lagt ut i en artikkel der. Vanskelig å finne dessverre

Jeg skal melde til rette vedkommende. Klart at terminlista skal være enkel å finne på hjemmesiden.

Det er noe tekniske greier med den nye hjemmesiden som må løses før de får lagt ut terminlista.
Svar
Nå er terminlista på plass på hjemmesiden.

Kamper
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)