Trådvurdering:
  • 2 stemmer - 4.5 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd overgangsvindu sommer 2025
Ofkri har kontrakt ut neste år.
Rijks har vel kontrakt et halvt år etter utlånet så om klubben som låner han er fornøyd og han trives så kan han fritt signere kontrakt med dem når utlånet er over.
Da spørs det nok hvor mange kroner vi vil kreve for at han ikke skal komme hjem om ett år og være her et halvt år før han går til dem.
Alt er selvsagt mulig, men synes ett år lånekontrakt er merkelig valg av lengde for en spiller med halvannet år igjen av kontrakten.
Det spørs vel om vi har en fri spiller plass tilgjengelig for Rijks når han eventuelt kommer tilbake og hvor tro han og klubben har på at det skal bli suksess da og kontraktsforlengelse.
Svar
(08-06-2025, 09:29 AM)MathisEnga Skreiv:
(07-29-2025, 12:42 PM)JackBlack Skreiv:
(07-29-2025, 11:07 AM)MathisEnga Skreiv: Hvis man ser litt rundt i klubbene som er i Eliteserien, kan det tenkes at noen gode spillere sitter på benk eller ikke helt har innpass:

KFUM - Momodou Lion Njie - 13 min mot Brann og 5 mot Kristiansund, ellers lite å skryte av i år.
S08 - Nikolai Skuseth - 35 minutter totalt i år.

Sikkert noen flere der ute..

Nije vil vel ikke hit på grunn av historikken til fetterne? 
Men han var god i fjor.
har vel vært i klubben som junior.

(08-06-2025, 09:27 AM)Glennsoe Skreiv: Spørsmålet er jo nå hvordan vil fansen stille seg bak en Mees retur etter neste sommer?

Er det noe å lure på da? kommer nok ikke tilbake.
Ofkir visste nok at han hadde bæsja i skuffen, og ville være med på det han kunne se at var laget for han..  
Bedre sjans nå som han ikke ble utkonkurrert 
av en 18 åring.
Svar
Noen som kjenner til denne 17 åringen som vistnok er på prøvespill hos oss ?
Svar
(08-06-2025, 01:31 PM)Oldtimer Skreiv: Noen som kjenner til denne 17 åringen som vistnok er på prøvespill hos oss ?

Kilde?
Svar
(08-06-2025, 02:57 PM)mestah Skreiv:
(08-06-2025, 01:31 PM)Oldtimer Skreiv: Noen som kjenner til denne 17 åringen som vistnok er på prøvespill hos oss ?

Kilde?

Oslo ball har i hvert fall skrevet om det, mener jeg har sett det flere steder og. Kan ha vært intervju med Jokke, men fant det ikke igjen. 

Jeg abonnerer ikke på dem så vet ikke hva det står 

17-åring på prøvespill hos Vålerenga: – Det er interessant – Osloball
Svar
(08-06-2025, 03:03 PM)Bohem33 Skreiv:

Kilde?

Oslo ball har i hvert fall skrevet om det, mener jeg har sett det flere steder og. Kan ha vært intervju med Jokke, men fant det ikke igjen. 

Tror vi skal ha en del prøvespillere innom. De etterlyste jo vertsfamilier.

Hvem han er...spiller det noen rolle? Garantert aldri hørt navnet uansett Smile
Svar
(08-06-2025, 03:57 PM)NilsDN Skreiv:
(08-06-2025, 03:03 PM)Bohem33 Skreiv:

Kilde?

Tror vi skal ha en del prøvespillere innom. De etterlyste jo vertsfamilier.

Hvem han er...spiller det noen rolle? Garantert aldri hørt navnet uansett Smile

Ja! Det var selvsagt det jeg leste at vi skulle ha en del prøvespillere 

https://www.vif-fotball.no/nyheter/soker...vespillere

Klubben skriver at en del skal komme innom og at de blir en god uke. 

Det skal vare fra 1. juli til midten av august. 

Vi har vel et samarbeid med et afrikansk akademi så det er sikkert derfra. Så får de litt erfaring med prøvespill og hvordan vi gjør det her og vi får testa ut dem og om beskrivelsene av talentene stemmer med det vi ser på trening. Virker som en bra greie det. 
Så spørs det vel om det ender med så mange kontrakter, men så lenge det er en bra erfaring for dem og oss så er det positivt tenker jeg.
Svar
Bakke har vært å speidet på flere Startspillere.
Bak betalingsutsettelse i Fædrelandsvennen.
Svar
(08-07-2025, 09:47 AM)Oldtimer Skreiv: Bakke har vært å speidet på flere Startspillere.
Håper det er Sivert Sira Hansen eller Steve Mvoue. Oppdatering: kjøpte gratis prøveperiode, det sto at det nemlig er Sivert Sira Hansen og Steve Mvoue.
Svar
(08-07-2025, 09:59 AM)christian1913 Skreiv:
(08-07-2025, 09:47 AM)Oldtimer Skreiv: Bakke har vært å speidet på flere Startspillere.
Håper det er Sivert Sira Hansen eller Steve Mvoue

I følge denne tråden  Vålerenga Fotball | Side 420 | Diskutopia så var det de to ja. 

Er nok et forsøk på å være morsom, men er nok en som abonnerer på Fedrelandsvennen. 

Sira hansen er stopper så der skjønner man at vi kikker, men Steve Mvoue er utenlandsk og et typisk anker. 
Der har vi Ambina, Hagen og Sjøvold. 
Betyr det at Ambina er på vei ut (til glimt) eller er vi bare veldig i forkant. 
Skal han få en av de frie plassene så må han gå rett inn på laget. Det kan tenkes at vi vil bruke han høyere i banen i så fall må vel fort Lange ut. 
Det er kanskje ikke like dramtisk som Ambina ut.
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 4 Gjest(er)