10-16-2025, 05:29 PM
Bully med nok en alvorlig skade
https://www.vif-fotball.no/nyheter/ny-la...c1L0xmD41g
|
Eliteserien 2025
|
|
10-16-2025, 05:29 PM
Bully med nok en alvorlig skade
10-16-2025, 05:33 PM
Avrevet Akilles,herre jemeni
Frykter minst 12 måneder på sidelinjen og da ryker vel hele neste sesong også
10-16-2025, 05:54 PM
Stakkars gutt, han må jo ha en utrolig psyche for å kjempe seg tilbake gang etter gang.
10-16-2025, 07:44 PM
Grusomt for Bully. Han har vel kontrakt ut 2026.
Da ender han fort med bokførte 13 minutter mot Glimt i 2023 som det han gjorde for oss. Sjukt uflaks..
10-17-2025, 09:47 AM
(10-16-2025, 07:44 PM)Loffen Skreiv: Grusomt for Bully. Han har vel kontrakt ut 2026. Ja, dette var kiipt. Han er nok ferdig hos hos nå. Blir nok vanskelig for han å finne en ny klubb som vil satse på han etter alle de skadene han har hatt de siste årene. Trist, han var et stort stort talent.
10-17-2025, 09:49 AM
Tror ikke jeg skal be Bully om å fylle ut lottorekker for meg.
10-17-2025, 10:03 AM
Er han vår mest uheldige og skadet spiller i moderne tid?
Han var skadeforfulgt siden lenge før han kom til oss. Det var ren sånn sett ren gambling å hente ham. Vi skulle nok ha satset på Jakob Napoleon Romssaas istedenfor. Vi vurderte begge spillerne samtidig men valgte å gå for Bully.
10-17-2025, 12:28 PM
(10-17-2025, 11:06 AM)Belhaven Skreiv: Han var skadeforfulgt siden lenge før han kom til oss. Det var ren sånn sett ren gambling å hente ham. Vi skulle nok ha satset på Jakob Napoleon Romssaas istedenfor. Vi vurderte begge spillerne samtidig men valgte å gå for Bully. ja jeg husker det. Napoleon Romsaas hadde ekstremt lyst til å komme hit. Og Skeid skulle vel bare ha 1 million for han eller noe sånt. Men så henta vi Bully og Romsaas dro til Tromsø. Var ikke så mange som skjønte noe av det. Sånn er det noen ganger. Jeg skjønner ikke hvorfor vi ikke bare henta begge. Jokke kan i hvert fall gjemme seg bak at det var Fagermo som bestemte på den tiden, ikke han. Mener i hvert fall at det ikke var noe feil i å hente Bully. Ja, han var skadeplaget. Men han kom fra Grorud, ikke akkurat en dyr signering. Grorud rykka ned fra OBOS det året og Bully var bare 19. Så vi betalte nok ikke noe særlig for han. I ettertid burde vi så klart gått for Romsaas. Men feilen da var at vi ikke gikk for begge. Det var det vi burde ha gjort. Vi bør alltid gå for store talenter fra Oslo, egentlig litt uavhengig av hva vi har i troppen fra før. Så dette er nei takk til Boniface for vi har Godly Michael i reprise.
10-17-2025, 03:46 PM
Vanvittig trist for Omar!
Ble oppriktig glad av å se klippet av ham nylig, klar for å spille igjen. Så dette. Bare et par dager etterpå. Husker jeg så han en del kamper for Grorud. Potensialet var enormt! Vanskelig å se ofr seg han spiller for oss og i det hele tatt på dette nivået igjen, men jeg håper jeg tar feil! Måtte han klare seg greit gjennom dette og kommer sterkere tilbake. Både fysisk og psykisk.. |
|
« Neste nyere | Neste eldre »
|