Tråder: 0
Ble medlem: Feb 2024
Omdømme:
4
Mister vi Bjørdal eller Kiil Olsen er vi betydelig svekket og Jokke må virkelig på jobb i sommer.
Tipper det er Hedenstad og Ofkir som ryker. Kanskje Håkans/Strand.
HK vil jeg gjerne ha på ny kontrakt + et utlån ut sesongen (og kanskje neste sesong!).
Leste noen artikkelen Dagsavisen hadde om overgangsvinduet for Oslo-lag?
+artikel, så har ikke lest den.
Tråder: 2
Ble medlem: Oct 2023
Omdømme:
151
Jeg tipper som sagt Ofkir.
Og kanskje Storevik. Som kom hit for å sloss om en plass som keeper i Eliteserien, men som sitter på benken i OBOS.
Tråder: 13
Ble medlem: Feb 2024
Omdømme:
20
Utifra denne tipper jeg i hvert fall én unggutt, for det var salg kontra utlån som nylig ble diskutert.
"Gruer meg litt til reaksjonene på forumet her hvis man ser hva som nylig er blitt diskutert…"
Vinduet åpnet i dag, og måtte vi beholde våre beste å fyke opp der vi hører hjemme!
Tråder: 0
Ble medlem: Nov 2023
Omdømme:
15
Stian de Wahl nevnte på fotball.tv allerede for et par måneder siden at en overgang for Hammer Kjelsen var sannsynlig. Tromsø var visst interessert den gang.
Ser Ofkir til Sandefjord nevnes av flere her, og det er jo et godt forslag. De har vel ikke hentet erstatter for Al-Saed ennå.
Omdømme:
151
Hammer Kjelsen er på G19 EM turnering. Tviler på at han melder overgang mens den pågår. Og tviler på at vi selger mens det pågår.
Omdømme:
26
Vi har vel i overkant stor tropp nå, så ikke unaturlig om noen skal bort. Mest sannsynlig på de offensive plassene.
Vi har 7 spillere som kjemper om 4 plasser bak, mens vi har hele 18 spillere som kjemper om 6 plasser framme i banen.