Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
7. semifinale Oilers - VIF fredag 12.04.24. kl. 1900
#1
Klarer vi å mobilisere til en bragdkamp? Hver kamp starter på 0-0 og det er bare fire dager siden vi vant i Stavanger.

--Tobias Breivold har spilte flere gode kamper på rad. Må stå på hodet igjen. Har 91,7% mens Henrik Holm har 92,6%. Keeperduellen må vinnes.

--Vi må forsøke å disponere laget klokt, slik at våre beste har krefter igjen når kampen skal avgjøres mot slutten. Vi bør bruke alle seks backene likt og så lenge som mulig, selv om jeg mener Rosdahl og Auk har vært svake. Spesielt Auk ser ikke komfortabel ut. Er hentet for å bidra offensivt. På seks kamper mot Oilers har han kun notert seg for en assist, ingen mål. Backparet Rosdahl og Auk må allikevel brukes for at de andre skal orke hele kampen. 

--Det samme med 4. rekka. Torrissen og Svendsen var knapt på is i går. Fra andre periode og ut spilte vi med bare tre rekker + en ekstra forward i Brekke Henriksen. Vi må la de spille noen avlaster-bytt i de to første periodene.

PS! Kampen går på TV 2 Sport 2 fra kl. 1845.
Svar
#2
Coast to coast, butter on toast.
Fint mål.
Svar
#3
Men der på 4-4 målet må herr Solberg ned på alle fire og dekke skuddet. Skandale.
Svar
#4
Jaaaaaaaaaaas!!!!!!!!!
Svar
#5
Applaus. Ti år.
Svar
#6
Fy faen å deilig, dette var gøy, ALLE gutta..
Svar
#7
Lett!
Svar
#8
Tidenes intervju med Karterud
Svar
#9
(04-12-2024, 09:19 PM)SpragueCleghorn Skreiv: Men der på 4-4 målet må herr Solberg ned på alle fire og dekke skuddet. Skandale.

Jeg vil påstå at det er "han-jeg-til-stadighet-mener-er-for-dårlig" sin feil. Se på reprisa, han følger ikke Hoff da han seiler forbi, og havner på distanse som så mange ganger tidligere, nakent.
Uansett, dette var en meget godt gjennomført kamp av gutta. Synes vi var gode hele kampen gjennom og fortjente seier idag.
Meget bra overtallsspill også, og endelig spiller de 5 beste i første powerplay-rekke. Blir et helt annet trykk med en gang.

Dette hadde jeg aldri trodd da kvartfinalen starta, men du verden, nå er vi i finalen og spiller vi sånn som idag, vinner vi bøtta.
Ser at media mener Storhamar er den store favoritten. Min påstand er at Oilers har vært det beste laget i Norge den siste tiden, før vi nå tok den skalpen.
Jeg mener de er bedre enn Storhamar nå, så vi har mer enn en fair sjanse til å vinne dritten.

Herlig gutta Smile
Svar
#10
(04-11-2024, 09:33 PM)sorum2 Skreiv: --Vi må forsøke å disponere laget klokt, slik at våre beste har krefter igjen når kampen skal avgjøres mot slutten.

Taimi hadde krefter igjen.
Utrolig kjemping av gutta.
"He aint heavy, he's my brother".

Lurer på hvordan det skal gå på Hamar i første finalen på mandag. Storhamar har 8 dagers hvile, mens Enga bare får 3.
Får håpe kampflyt trumfer hvile...
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 2 Gjest(er)