Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
3. semifinale Oilers-VIF torsdag 04.04.24. kl. 1900
#1
Det står altså 1-1 i kamper. For å komme til semifinale må vi vinne en kamp i Stavanger, og vinne hjemmekampene. La oss gjøre det torsdag!

Kampen vises på TV 2 Sport 2 med sendestart kl. 1845.

Ordkrig mellom Anders Myrvold og Erik Follestad  Slakter Follestad: - Kunnskapsnivået er skrantende (tv2.no)

PS! Som jeg tippet ble publikumstallet rundt 3500. Tallet var 3422. Bare en gang siste tre år har det vært færre enn 3500 tilskuere mot Oilers. For fire uker siden, neste siste serierunde, mot Oilers var tallet 4688. En kombinasjon av en dårlig kamp av oss i Stavanger sist og rekordhøye priser må ta skylda. Nå tror jeg på over 4000 lørdag, kanskje opp mot 5000 om vi vinner torsdag. Alle med sesongkort får 20% på billettprisene resten av sluttspillet (sesongkortet gjelder ikke i semi og finale).
Svar
#2
Hvor mange har du snakket med som IKKE reagerer på prisene? ALLE jeg har snakket med reagerer! Klubben lærer ALDRI!
Svar
#3
(04-03-2024, 07:15 AM)Hubbafat Skreiv: Hvor mange har du snakket med som IKKE reagerer på prisene? ALLE jeg har snakket med reagerer! Klubben lærer ALDRI!

Og de gir faen. Svarer ikke supporterne i sosiale medier. Trist.. Kunne i det minste kommet med en uttalelse. Åpenhet om hva som er tanken med prisingen, og om de tenker at denne løsninger er noe som gagner både klubb og supportere.
Svar
#4
(04-03-2024, 09:32 PM)HaraldsPokal Skreiv:
(04-03-2024, 07:15 AM)Hubbafat Skreiv: Hvor mange har du snakket med som IKKE reagerer på prisene? ALLE jeg har snakket med reagerer! Klubben lærer ALDRI!

Og de gir faen. Svarer ikke supporterne i sosiale medier. Trist.. Kunne i det minste kommet med en uttalelse. Åpenhet om hva som er tanken med prisingen, og om de tenker at denne løsninger er noe som gagner både klubb og supportere.

De burde i det minste venta til det ble rift om billetta. De prisene de setter nå, ekskluderer jo en rekke supportere som ikke kan ta seg råd til alle kampene, og det er synd.
Mindre folk på tribunen og dårligere stemning.

Som tidligere nevnt, må det være bedre å "halvere" prisen og få fulle hus. Kiosksalg er jo en stor del av inntekten, så de henter inn alt den veien allikevel. I tillegg blir det enorm stemning når det er stinn brakke.
Svar
#5
Vi som har sesongkort fikk en mail vedr rabatt på enkeltbilletter:

Vil også informere om at vår laveste billettpris er 200,- på supporterfeltet, bak mål koster det 270,- og i sving 300,-
Vi har felter som ligger lavere enn f.eks Oilers og Frisk Asker, men vi vet at vår langside ligger høyere. Det er fordi dette er billettene med høyest etterspørsel hos oss.
Men siden vi vet at mange av dere har billetter på nettopp disse feltene øker vi derfor rabattprosent for alle sesongkortholdere fra 10 – 20%. Det gjelder for hele sluttspillet.
------------------------

Jeg har klagd på billettprisene. Også i et innlegg på Twitter hvor flere på kontoret twitret om "alle til Jordal" eller lignende. Jeg skrev: Men hva med prisene ......? Neste kamp på Jordal fikk jeg en kommentar på at de hadde de fått med seg at jeg klagde...

Når får de ikke gjort noe med prisene inn mot lørdagen. Men blir det en kamp 6 i Jordal neste onsdag kan de gjøre som i den siste kampen mot Stjernen. Da kostet alle billettene 200 kr.

PS! Salget inn mot lørdag ser merkbart bedre ut enn det gjorde tre dager før kampen i går. Vinner vi i Stavanger torsdag tror jeg på opp mot 5000 lørdag.
Svar
#6
(04-03-2024, 10:22 PM)sorum2 Skreiv: Vi som har sesongkort fikk en mail vedr rabatt på enkeltbilletter:

Vil også informere om at vår laveste billettpris er 200,- på supporterfeltet, bak mål koster det 270,- og i sving 300,-
Vi har felter som ligger lavere enn f.eks Oilers og Frisk Asker, men vi vet at vår langside ligger høyere. Det er fordi dette er billettene med høyest etterspørsel hos oss.
Men siden vi vet at mange av dere har billetter på nettopp disse feltene øker vi derfor rabattprosent for alle sesongkortholdere fra 10 – 20%. Det gjelder for hele sluttspillet.
------------------------

Jeg har klagd på billettprisene. Også i et innlegg på Twitter hvor flere på kontoret twitret om "alle til Jordal" eller lignende. Jeg skrev: Men hva med prisene ......? Neste kamp på Jordal fikk jeg en kommentar på at de hadde de fått med seg at jeg klagde...

Når får de ikke gjort noe med prisene inn mot lørdagen. Men blir det en kamp 6 i Jordal neste onsdag kan de gjøre som i den siste kampen mot Stjernen. Da kostet alle billettene 200 kr.

PS! Salget inn mot lørdag ser merkbart bedre ut enn det gjorde tre dager før kampen i går. Vinner vi i Stavanger torsdag tror jeg på opp mot 5000 lørdag.


Ja, det er mange som har klagd på prisene i sosiale medier og tagga både Kyrre og Glenn. De er også kontaktet direkte. Så de har åpenbart fått med seg den massive misnøyen. 

Bør bli mange på lørdag uansett, ja. Lov å håpe på en ny ordning med breddefeltene 206 & 207 bak mål, samt 211 til neste sesong? På Hamar feks blir så og si samtlige sponsorbilletter benyttet, mens på Jordal er gjerne 211 halvfullt. Jeg forstår at disse sponsorene sikkert har billetter inkludert i avtalen og at plassen sånn sett allerede er betalt, men kunne man ikke heller hatt en ordning hvor de måtte løse inn denne billetten innen 1-2 dager før kampstart? 

På den måten kunne klubben tjent mer penger, og det ville sett mye bedre ut med et fullt Jordal som faktisk er fullt (ikke bare på papiret). 

En bedre ordning for resale av billetter, og et bedre billettsystem. Ticketco er utrolig lite brukervennlig til å være i 2024 - du har intet mindre enn 24 (!) alternativer i menyen til høyre når du skal kjøpe billetter. Selv landslagets elendige system (se her) er jo lettere å forstå og mye mer oversiktlig, her kan du faktisk navigere deg bortover fra felt til felt. Noe som ikke er mulig i Ticketco. Dessuten er det helt 18 pil og bue at de ikke har mulighet til å legge inn Obos-prisen som et eget alternativ, når de har lagt inn 100 andre alternativer. Selv SIL kan det i appen sin. 

En annen ting er en bedre ordning i kioskene; mulighet for kjappere betjening av kunder på et vis, og mer utvalg av mat. Bedre og mer variert utvalg i supportersjappa - stort sett gått i det samme siden de åpna den.

Ble veldig off-topic...
Svar
#7
Laget er klart. Og vi stiller uforandret fra tirsdag. Mingoia er fortsatt ikke bra. Koch ikke kvitt hodeproblemene etter hjernerystelse mot Oilers 7. mars. Finstad ferdig for sesong etter operasjon i hånda.

Oilers er 100% skadefrie. Trettenes tilbake i dag. Bourque som fikk en smell sist er også med.

ISHOCKEY LIVE

https://www.vif-hockey.no/gamecenter/qeZ...ticles/pre
Svar
#8
(04-04-2024, 05:51 PM)sorum2 Skreiv: Laget er klart. Og vi stiller uforandret fra tirsdag. Mingoia er fortsatt ikke bra. Koch ikke kvitt hodeproblemene etter hjernerystelse mot Oilers 7. mars. Finstad ferdig for sesong etter operasjon i hånda.

Oilers er 100% skadefrie. Trettenes tilbake i dag. Bourque som fikk en smell sist er også med.

ISHOCKEY LIVE

https://www.vif-hockey.no/gamecenter/qeZ...ticles/pre

Jeg skjønner ikke hva som er galt med Mingoia. Fyren hadde vondt i en tann eller noe i den duren, og det tar da ikke 3 uker å lege ....
Håper forøvrig at Sander er ute av overtallsspillet og at de gjør om hele dritten.
De 5 beste starter i overtall, så blir de antatt nest beste spille i formasjon 2. Med andre ord, de 10 beste spillerne MÅ spille i overtall. Inn med Sebbe som kan spille forløsende pasninger.
Jeg ville også bytta inn Brekke for Røya. Like sterk i kroppen men langt bedre med puck.
Så har vi Karterud jeg tror kan spille på seg litt selvtillit ved å ha pucken i overtall. Han ser alt for ofte stressa ut på banen, og med litt selvtillit vil han potensielt bli en matchvinner for oss.
Svar
#9
(04-04-2024, 06:31 PM)Flemmern Skreiv:
(04-04-2024, 05:51 PM)sorum2 Skreiv: Laget er klart. Og vi stiller uforandret fra tirsdag. Mingoia er fortsatt ikke bra. Koch ikke kvitt hodeproblemene etter hjernerystelse mot Oilers 7. mars. Finstad ferdig for sesong etter operasjon i hånda.

Oilers er 100% skadefrie. Trettenes tilbake i dag. Bourque som fikk en smell sist er også med.

ISHOCKEY LIVE

https://www.vif-hockey.no/gamecenter/qeZ...ticles/pre

Jeg skjønner ikke hva som er galt med Mingoia. Fyren hadde vondt i en tann eller noe i den duren, og det tar da ikke 3 uker å lege ....
Håper forøvrig at Sander er ute av overtallsspillet og at de gjør om hele dritten.
De 5 beste starter i overtall, så blir de antatt nest beste spille i formasjon 2. Med andre ord, de 10 beste spillerne MÅ spille i overtall. Inn med Sebbe som kan spille forløsende pasninger.
Jeg ville også bytta inn Brekke for Røya. Like sterk i kroppen men langt bedre med puck.
Så har vi Karterud jeg tror kan spille på seg litt selvtillit ved å ha pucken i overtall. Han ser alt for ofte stressa ut på banen, og med litt selvtillit vil han potensielt bli en matchvinner for oss.

Hørte rykter om at Mingoia har helvetesild. 
Forøvrig svak start og Oilers har tatt kommandoen fra start. Håpløs utvisning av Taimi som nesten upresset sender den over vantet. Skudd går inn i snaphjørnet til Tuben, igjen. Nå må vi jage nok en gang.
Svar
#10
Vi er litt håpløse når vi drar på oss så unødvendige utvisninger. Det første overtallsspillet vårt var ganske bra til en forandring. Her må vi ikke gi oss, men vi må være mer fysiske. Vi blir dytta litt enkelt vekk fra pucken.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)