Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vål'enga appen
#1
Bug 
Noen som har installert denne og som får opp sesongkortet sitt i Enga-appen?

Er registrert med samme mail-adr. og tlf.nr. på både Enga app og TicketCo app, men ser kun sesongkorta i TicketCo appen.
Svar
#2
Samme her.
Svar
#3
Jeg får opp sesongkortet
Svar
#4
Dukker ikke opp her heller. Har gitt opp å skjønne hvorfor da navn, tlf og e-post er klink likt begge steder
Svar
#5
Var problemer med appen i går, men funker bra nå
Svar
#6
Den appen er forøvrig triste saker. Jeg får varsel om at 11ern er klar, så jeg går inn på appen men ikke ett sted kan jeg se 11ern. Om jeg går inn på games så kræsjer appen. Dette er jo bare en begrenset nettleser så hvordan de klarer å gjøre dette så ræva og få penger for det, er det mest imponerende med hele appen...
Svar
#7
(04-14-2024, 03:56 PM)Grimm Skreiv: Den appen er forøvrig triste saker. Jeg får varsel om at 11ern er klar, så jeg går inn på appen men ikke ett sted kan jeg se 11ern. Om jeg går inn på games så kræsjer appen. Dette er jo bare en begrenset nettleser så hvordan de klarer å gjøre dette så ræva og få penger for det, er det mest imponerende med hele appen...

Enig, sørgelig skue. Måtte logge meg på på nytt i dag og da klarte appen faktisk å presentere meg med en "trykk på alle bildene av en bil" captcha. Burde være unødvendig i en mobil app, selv ikke banken min er så paranoid.
Svar
#8
I appen under billetter -> kjøpe billetter vises Lyn-VIF, Mjøndalen-VIF. På webben vises og kan kjøpe billett til Bryne. Merkelig.
Svar
#9
(04-18-2024, 11:24 AM)olavl Skreiv: I appen under billetter -> kjøpe billetter vises Lyn-VIF, Mjøndalen-VIF. På webben vises og kan kjøpe billett til Bryne. Merkelig.

Har du sesongkort? Da har man fortrinnsrett for å få kjøpt billetter til bortekamper så det kan være derfor de står der. Til hjemmekampen (mot Bryne har du jo billett). 

Nå har selvfølgelig fristen gått ut for å kjøpe billett til lyn kampen, man må jo gjøre det før de legges ut for alle om man skal være sikker. Om de har lagt ut for Mjøndalen kampen enda vet jeg ikke, det var vel snakk om at Mjøndalen la ut billetter for bortesupportere, men at det ble stoppet fordi klubben vil ha regi på det og mulighet til å gi sesongkortholderne forkjøpsrett. 

Har for øvrig hørt flere klage over appen, men synes den funker fint jeg. Veldig deilig å ha sesongkortet der når man skal på kamp og slippe å ha bilde av det et eller annet sted på mobilen. Klarte å kjøpe miniklanen sesongkort til poden der og da kom det i mitt navn, men det var vel meg som var klønete og ikke appens feil.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)