Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 5 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
De andre 2023
#1
Tok et lite "verve-raid" i gammel-forumet i et forsøk på å få med flest mulig over hit. 
Av de 5 siste trådene det hadde vært noe liv der manglet denne, så da åpner jeg ballet om "De andre" med å omtale at Stabæk forsterker sitt trenerteam med Bradley jr. - så får vi håpe far og sønn ikke lykkes mer enn nødvendig...
Svar
#2
Rykter om at RBK vil hente Bradley er vel ikke positivt for noen av dem akkurat nå, får vi håpe
Svar
#3
Der ryker alt for Viking jaja! HamKam mot 3 poeng mot Viking gitt Angry Angry
Svar
#4
Strek i regninga med Kamma-seier. Nå må vi slå dem borte. De har fortsatt en grusom målforskjell da..
De har igjen Godset borte, oss og så Molde borte.
I en normal verden taper de begge bortekampene, men på slutten av sesongen er alt åpent..
Svar
#5
Unngår vi keepertabber, straffebom og grove personlige feil de neste 4 kampene bør vi klare å vinne mot hamkam og stabæk. Om det holder til å overleve er en annen ting.. MEN.. og det er et stort men:

Vi MÅ nå manne oss opp og vise at vi virkelig ØNSKER å spille i eliteserien neste sesong, OG ikke minst BEVISE at vi faktisk er GODE nok til det iløpet av de 4 neste matchene.. hvis ikke fortjener vi jo nedrykket!

Forøvrig er jeg vanligvis ikke veldig overtroisk, men hvis vi rykker ned ønsker jeg meg gjerne en annen hovedsponsor enn OBOS neste år  Angel
Svar
#6
Vi henter ikke Kamma nå, glem det. Oser dessverre nedrykk av oss slik pilene peker, og hadde noen tilbudt kvalplass etter endt serie hadde jeg grepet det med begge hender..
Svar
#7
(11-04-2023, 09:19 PM)SuperEnga Skreiv: Forøvrig er jeg vanligvis ikke veldig overtroisk, men hvis vi rykker ned ønsker jeg meg gjerne en annen hovedsponsor enn OBOS neste år  Angel

Kanskje Adecco er interessert...
Svar
#8
(11-04-2023, 11:21 PM)hmchrist Skreiv:
(11-04-2023, 09:19 PM)SuperEnga Skreiv: Forøvrig er jeg vanligvis ikke veldig overtroisk, men hvis vi rykker ned ønsker jeg meg gjerne en annen hovedsponsor enn OBOS neste år  Angel

Kanskje Adecco er interessert...

Eller PostNord.
Svar
#9
(11-04-2023, 11:20 PM)Jocke Skreiv: Vi henter ikke Kamma nå, glem det. Oser dessverre nedrykk av oss slik pilene peker, og hadde noen tilbudt kvalplass etter endt serie hadde jeg grepet det med begge hender..

Slår vi HamKam må vi bare ta 3 poeng mer mot Sarpsborg, Stabæk og Tromsø enn HamKam tar mot Molde og Godset for å hente dem inn. Målforskjellen bør være fordel oss. Det er fortsatt lyd i pipene til den feite dama....
Svar
#10
Da kan vi gratulere KFUM Oslo med opprykk til Eilteserien. Så gjenstår det å se om vi møter dem neste sesong eller ei...
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)