Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 4 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vålerenga damer 2024
#11
Noe uheldig med været, bare.
Svar
#12
(03-16-2024, 10:13 AM)ehauger Skreiv: Noe uheldig med været, bare.

Ja, kampen idag er utsatt.
Svar
#13
Kampen mot Stabæk utsatt til kl 19 på mandag. Blir gode spilleforhold da. Et par plussgrader og lite vind.
Svar
#14
Snart kamp. Lett/fristende å tippe 2-3 måls seier, men tror Stabæk vil forsvare seg godt og at damene våre er litt ineffektive i en nervøs åpningskamp, men blir 1-0 til Enga etter scoring i løpet av det siste kvarteret.
Svar
#15
(03-18-2024, 06:37 PM)Caanradi Skreiv: Snart kamp. Lett/fristende å tippe 2-3 måls seier, men tror Stabæk vil forsvare seg godt og at damene våre er litt ineffektive i en nervøs åpningskamp, men blir 1-0 til Enga etter scoring i løpet av det siste kvarteret.

Jeg lar meg friste og setter en knapp på 3-0 hjemmeseier Wink
Svar
#16
(03-18-2024, 07:24 PM)hmchrist Skreiv:
(03-18-2024, 06:37 PM)Caanradi Skreiv: Snart kamp. Lett/fristende å tippe 2-3 måls seier, men tror Stabæk vil forsvare seg godt og at damene våre er litt ineffektive i en nervøs åpningskamp, men blir 1-0 til Enga etter scoring i løpet av det siste kvarteret.

Jeg lar meg friste og setter en knapp på 3-0 hjemmeseier Wink

Hehe, ja en knapp 3-0 seier hadde vært bra Wink
Svar
#17
Hmm. Blir ikke 3-0, nei... Får si 3-1, da Wink
Svar
#18
Fascinerende å se hvor mye en tidlig scoring gjør at Stabæk får selvitillit og spiller jevnt med Enga en lang periode ettrerpå. Litt mer Enga-overtak nå. 0-1 ble snudd til 4-1 etter pause i tilsvarende kamp i fjor, men skal vel være glad for om det blir ettmålsseier nå. Ikke godt for spillerne våre med disse premiernervene.
Svar
#19
Deilig å se at vi klarer å være rolige og tro mot planen selv om vi ligger under. Overbevisende andreomgang. Da er det klasseforskjell på lagene. Veldig gøy å se Mimmi hoppe og synge med en snusleppe som Reka ville nikket anerkjennende av.
Svar
#20
(03-18-2024, 09:57 PM)andgus Skreiv: Deilig å se at vi klarer å være rolige og tro mot planen selv om vi ligger under. Overbevisende andreomgang. Da er det klasseforskjell på lagene. Veldig gøy å se Mimmi hoppe og synge med en snusleppe som Reka ville nikket anerkjennende av.

Jepp, litt som Man City dette.
Kommer under tidlig, men er så solide at de snur kampen på en overbevisende måte. 3-1.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 2 Gjest(er)