Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kamptråd VIF - Ringerike lørdag 13.01.24. kl. 1600
#1
Tabellen  EHL 2023/2024 Standings - Hockey/Norway (flashscore.com)

Ringerike lå under 0-2 mot Storhamar torsdag. Reduserte med 5 min igjen og utlignet med 9 sek igjen. SIL avgjorde etter bare 10 sek i OT. Allikevel en boost for Ringerike som har 6 poeng opp til 8. plassen og sikret eksistens i EHL.
Svar
#2
Laget er klart. Rosdahl er satt opp med Ekelund. Nielsen 7. back! Vi bruker gjerne 7 backer, men dette er et lite signal fra trenerne. Torrissen ikke med i dag. Det gir plass til Didrik i 4. rekka. Markus Søberg heller ikke med. Har ikke holdt formen vedlike?
Svar
#3
En grei seier  Sammendrag: Vålerenga - Ringerike 7-2 (tv2.no)
Svar
#4
Høy temperatur før Ringerike-kampen

https://www.vif-hockey.no/gamecenter/qd0...icles/post
Svar
#5
Synes vi gjennomfører en ganske bra kamp. Ringerike er ingen kasteball lenger når de har fått tilbake mange av sine skadde spillere.
Begge måla de scorer er klabb og babb, ellers synes jeg vi har god kontroll.
Synes ingen gjorde en dårlig kamp, og de fleste var gode, men igjen vil jeg trekke fram Bengtsson. Han har jo blitt en liten helt for meg.
Den arbeidsinnsatsen han legger ned er helt ekstrem. Kommer ikke fram på statistikkene ser jeg, men han er dypt og henter puck, alltid tilgjengelig i offensiv sone, og sprinter hjem når vi mister puck. Et ordentlig arbeidsjern, i tillegg til være teknisk og enormt bra til å lese spillet. Han tror jeg blir viktig framover, og spesielt i sluttspillet.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 2 Gjest(er)