Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
LSK - Vålerenga 22.10.2023 Klokka 14:30
#1
En av årets største kamper; kanskje den største.

Vi drar til Åråsen for å ta tre poeng. Også må vi sørge for å holde bermen unna Geir Bakke.

Diskuter!
Svar
#2
Håper iallefall at Strandberg er frisk og rask
Svar
#3
(10-17-2023, 02:42 PM)Theo 66 Skreiv: Håper iallefall at Strandberg er frisk og rask

Han var ikke på treningsfeltet idag..... Blush
Svar
#4
Ny bruker på nytt forum, også skal jeg bruke "jomfruinnlegget" på å omtale LSK? Huff...
Vel, disse kampene lever sitt eget liv. Det virker som tabellplassering og form er helt uten betydning for å forsøke å spå utfallet.
I de 91 oppgjørene nifs.no har i sin database har LSK vunnet 32, vi har vunnet 30 og 29 oppgjør har endt U. Og målforskjellen er 0! Begge lag har skåra 109 ganger hver i disse 91 oppgjørene. Historien sier altså at det er jevnt, med noen desimaler i LSKs favør.
Ser vi på litt mer moderne historie har vi de siste 10 årene kun vunnet 2 av 10 oppgjør på Åråsen, spilt U i 4 og tapt 4 (en klassisk 4-4-2, fordel LSK, der altså).
Ser vi på denne sesongen har LSK 7-0-5 hjemme og vi har 4-4-4. Ergo nok en statistisk fordel LSK.
Kikker vi også på tabellen tenker jeg det er helt greit at LSK kan få et lite favorittstempel, og vi må slå nedenfra. Det er vi ofte gode til.
Lever i trua, men tenker som sagt at denne kampen lever sitt eget liv, og er som et lotteri. Vi trenger et vinnerlodd på søndag.
Svar
#5
Spillere, bare vinn denne kampen. Gjør det for dere selv, gjør det for klubben, gjør det for supporterne og gjør det for Geir Bakke.

Om han tar med seg tre poeng hjem til Valle så kommer det til å klikke for dem der oppe.

(10-17-2023, 06:34 PM)hmchrist Skreiv: Ny bruker på nytt forum, også skal jeg bruke "jomfruinnlegget" på å omtale LSK? Huff...

Trikset var å skrive noe annet først Wink
Svar
#6
Balkangutta er klare for å senke flisbønda. Siem som alltid, strålende!

https://www.vif-fotball.no/nyheter/kjenn...rivaleriet
Svar
#7
Drar ett langskudd. Noen i Göteborg som vil se kampen med meg?
Svar
#8
Åh gud. Rohit Saggi som dommer. Vi er fucked...
Svar
#9
Vi er vant med ekstra motstand i sånne kamper, men dette tar vi.
Svar
#10
Deilig å ha Håkans tilbake! Har trua! KOM IGJEN ENGA!!
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)