Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kamptråd 5. kvartfinale VIF-Stjernen torsdag 12.03.26 kl. 1900
(03-12-2026, 02:37 AM)sorum2 Skreiv:
(03-12-2026, 12:16 AM)Wild Touch Skreiv: Enig, burde spisse litt nå. Har vært forvirrende å se på TV, med nye konstellasjoner nesten hver kamp. Er nok en grunm til det, men håper dem spisser det nå. Hva er dealen med Lasch og O'Reily?

Som jeg skrev (om O`Reilly) før kamp 3: " Jeg vet ikke om han spilte halvskadet eller om noe skjedde i 1. periode fredag. Men han tok stadig kortere bytt før han helt mot slutten seg av isen og satte seg bakerst sammen med fysioen til VIF. Får håpe for hans del at en pause med behandling og trening gjør han klar til første semifinale som ikke er før fredag 20. mars. Eller ble dette det siste vi så av 39-åringen? I så fall et trist sorti." 

Vedr Lasch tror jeg han var vraket. De ville heller bruke Nystuen i en kamp de visste kom til å bli en krig. Men de kan bare ikke avskilte Lasch helt. Kanskje håper de han skal respondere på vrakingen med å ta på arbeidshansker og bidra også i det defensive. Håper og tror han spiller igjen i kveld. En sjanse for han til å vise at han vil være på laget når vi kommer til en tøff semifinale mot Frisk?

Lasch ikke med ikveld heller :-(
Svar

Meldinger i denne tråden
RE: Kamptråd 5. kvartfinale VIF-Stjernen torsdag 12.03.26 kl. 1900 - av Wild Touch - 03-12-2026, 08:10 PM

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)