03-19-2024, 10:24 PM
(03-19-2024, 10:17 PM)SpragueCleghorn Skreiv: Matchstraff for en slashing på leggen... For en liga.
Mon tro om Stjernens avgjørelse om avholde styremøte og vesta kutt på en halv million var så smart å gjøre dagen før kamp.. ?
Dommerne var litt for lette på fløyta idag, men den siste til Lunde Hermansen burde faktisk vært strengere.
Han går inn med full viten og vilje om å bare "knuse" Thomas Olsen med et økseslag, og sånt skal vi ikke se i ligaen. Det er rett og slett helt natta.
2 veldig dårlige perioder hvor vi allikevel scorer mål er jo spesielt. Siste periode var jo grei nok, da var det avgjort.
Nekter å tro at Stjernen slår oss 4 ganger på rad, så da er vi nok klare for semifinale.
Tipper Stjernen vinner neste kamp og at vi avgjør på hjemmebane med litt ekstra kroner i kassa.

