Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kamptråd VIF - Frisk Asker torsdag 18.09.25. kl. 1900
Veldig bra første omgang. Gutta trøkker på i alle taklinger og er overalt.
Andre omgang er det litt avventende, men vi får et mål på kontring og 2-0.
Etter det er det elendig over hele linja. Vi bare lemper puck og får utvisninger - hele 4stk.
Hvorfor Roy ikke tar timeout når vi blir så til de grader pissa på er helt uforståelig. Det står ikke i noen bok at timeout må gjøres siste 5 av siste periode.
Vi gjør alt galt med puck, men forsvarer oss bra foran eget mål, men bare lemper som sagt.
I tillegg tapte vi 100% av alle dropper i undertall. Det kan vi ikke fortsette med, da blir vi baktunge fra start.

Jammen ble det seier til slutt og 4-2. Vi er best også i siste synes jeg, men det er håpløst så mange utvisninger vi drar på oss.
Om jeg ikke husker feil, endte vi vel opp med 8x2 + 1x5 og Frisk fikk vel 3x2?
De fleste utvisningene var korrekte også, kanskje alle sammen.

Nilsen viser seg nok en gang fram. Ikke bare skyter han bra, jobber bra dfefensivt, men han er jo teknisk også gitt.
Han og Olimb var de 2 beste men "Amrikka" var ikke langt bak.

Edit: noe negativt må jeg jo ralle av meg. Han fyren som slår på tromma HELE matchen. Kan han forsøke å lese rommet? Når ingen synger og han fortsetter først i "korpset", er det lov å slappe av litt.
Håper for framtiden det blir mulig å filtrere ut trommer. Du verden så masete.
Det neste er å få filtrert ut evighetssanger. I det minste FORSØK å "delta" i spillet, syng med laget - ikke hjernedødt hele veien uansett hva som skjer på isen.
Nå får jeg sikkert pepper fra en eller annen "som veit best", men det lever jeg fint med.
Forøvrig hørte man Frisk supporterne bedre når de sang, enn "korpset" med tromme. Det er kanskje ikke så spenstig.
Svar

Meldinger i denne tråden
RE: Kamptråd VIF - Frisk Asker torsdag 18.09.25. kl. 1900 - av Flemmern - 09-18-2025, 08:48 PM

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)