Trådvurdering:
  • 3 stemmer - 4.33 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykter og ønsketråd overgangsvindu vinter 2026
(11-30-2025, 07:01 PM)Flemmern Skreiv:
(11-30-2025, 06:57 PM)engaman Skreiv:
(11-30-2025, 06:50 PM)Wild Touch Skreiv: Til dere som mener at vi ikke trenger midtstopper, ..... jeg er glad at ikke dere bestemmer.

Sjåtil og Hedenstad har heller ikke noe der å gjøre.

Sykt at de har gitt Hedenstad ny kontrakt!

Det er ikke så sykt når du ser resten av våre backer. Han er vår beste defensivt, og da kan vi ikke kvitte oss med han før vi har andre på plass vel?

Burde heller gjort alt for å hentet bedre og yngre backer!
Svar


Meldinger i denne tråden
RE: Rykter og ønsketråd overgangsvindu vinter 2026 - av engaman - 11-30-2025, 07:34 PM

Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 20 Gjest(er)