11-30-2025, 03:38 PM
20 millioner pluss for Ambina tror jeg er totalt urealistisk.
Ikke hatt en altfor imponerende sesong og ikke kjempeung lenger.
Hadde han vært 19-20 år hadde det nok sett litt annerledes ut, nå er han neppe veldig ettertraktet
Ikke hatt en altfor imponerende sesong og ikke kjempeung lenger.
Hadde han vært 19-20 år hadde det nok sett litt annerledes ut, nå er han neppe veldig ettertraktet

