09-29-2024, 10:24 AM
Hadde dette stått om opprykk eller ikke, hadde det vært fullstendig krise. Merkelig at absolutt alt gikk skogfolkets vei. Men men, ble visst for mye dette gitt. Au.
|
Dommer Martin Støfringshaug fra Verdal
|
|
« Neste nyere | Neste eldre »
|
| Meldinger i denne tråden |
|
Dommer Martin Støfringshaug fra Verdal - av Ettlagioslo - 09-28-2024, 06:13 PM
RE: Dommer Martin Støfringshaug fra Verdal - av Jocke - 09-28-2024, 07:58 PM
RE: Dommer Martin Støfringshaug fra Verdal - av Ettlagioslo - 09-28-2024, 08:35 PM
RE: Dommer Martin Støfringshaug fra Verdal - av kenpet - 09-29-2024, 10:15 AM
RE: Dommer Martin Støfringshaug fra Verdal - av Ettlagioslo - 09-29-2024, 10:24 AM
|