Avstemning Hva tror du om kampen?
Du har ikke tillatelse til å avgi stemme i denne avstemmingen.
Vi slipper inn før minutt 10
7.14%
1 7.14%
Vi vinner med 2 eller mer
21.43%
3 21.43%
Både Brajanac og Rijks starter
0%
0 0%
Riisnæs scorer
35.71%
5 35.71%
Vi holder nullen
7.14%
1 7.14%
Uavgjort eller tap
28.57%
4 28.57%
Totalt 14 stemmer 100%
* Du stemte på dette valget. [Vis resultater]

Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sandefjord - Vålerenga 11. mai 17:00
Ja du har nok rett i mye av det du skriver her, men om man skal skape en diskusjon rundt kan man jo si at i det Bakke ble ansatt var klubben trenerstyrt. Hvordan vet du at han ikke har vært en viktig brikke for å oppnå en klubb som forsøker å skape sin egen identitet kontra det å følge trenerens filosofi? Det er nok svært få trenere som er lystne på å komme til klubb som skal kutte innflytelsen til treneren for første gang på 30 år. Veldig mange ville nok lagt seg i alt.

Når det gjelder det å banke på døren til Jonsson for en ny spiss i vinter er jeg helt enig i det NÅ. Jeg fikk masse kritikk her inne i vinter fordi jeg mente Brajanac ikke var god nok. Men jeg var ikke synsk. Jeg trodde ikke han skulle være så forbanna ubrukelig som han faktisk har vært. Poenget mitt er ikke å poengtere at jeg hadde rett, men å underbygge det at Bakke helt sikkert visste at Brajanac ikke var en klassespiller i Eliteserien, men jeg nekter å tro at Bakke skulle vite at han skulle være så dårlig som han faktisk har vært. Ingen her inne krevde ny spiss i vinter. Vi krevde kantspillere, backer og midtstoppere. Noen ønsket kanskje spiss og sentral midtbanespiller, men det var ikke der det trykket hardest. Vi må holde oss profesjonelle i kritikken og forstå hva som baserer seg på etterpåklokskap og ikke. Ingen visste i vinter Rijks og Brajanac sammen skulle danne tiårets dårligste eliteserienduo.

Også har vi kun Sjøeng og Bjørdal med relevant eliteserie-erfaring i startelleveren vår. Det er ikke unaturlig at det tar litt tid. Det er ikke lett å være et nyopprykket lag som veldig mange forventer skal vinne alle kampene utenom RBK og Glimt. Spillerne våre føler nok ikke at de kan slå nedenfra slik mange andre nyopprykkede har gjort.

Se på fjoråret. Hadde flertallet her inne bestemt hadde Bakke og Ambina vært ute av klubben 16.mai.
Svar

Meldinger i denne tråden
Sandefjord - Vålerenga 11. mai 17:00 - av Loffen - 05-10-2025, 12:35 PM
RE: Sandefjord - Vålerenga 11. mai 17:00 - av Majorstuen - Idag, 12:05 AM

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: NilsDN, 1 Usynlig(e) bruker(e), 14 Gjest(er)