Avstemning Hva tror du om kampen?
Du har ikke tillatelse til å avgi stemme i denne avstemmingen.
Vi slipper inn før minutt 10
7.14%
1 7.14%
Vi vinner med 2 eller mer
21.43%
3 21.43%
Både Brajanac og Rijks starter
0%
0 0%
Riisnæs scorer
35.71%
5 35.71%
Vi holder nullen
7.14%
1 7.14%
Uavgjort eller tap
28.57%
4 28.57%
Totalt 14 stemmer 100%
* Du stemte på dette valget. [Vis resultater]

Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sandefjord - Vålerenga 11. mai 17:00
(05-12-2025, 01:25 PM)papajoao Skreiv: Laget er mye dårligere enn vi tror det er. Vi har alvorlige mangler i alle sektorer av laget og hadde det ikke vært for Tshiembe, Ambina og Riisnæs ville vi hatt enda færre poeng.

Vi har spillere i troppen som ikke er gode nok til å spille PostNord, og det er et faktum.

Treneren er mer desorientert enn en termitt i en metallurgi, han løper etter å korrigere feilene han selv forårsaker og når han har en 50/50 sjanse, velger han alltid feil.

Vi kastet 3 måneders forberedelse i søpla fordi vi prøvde å følge OBOS-taktikken, og da vi skjønte at det ikke ville gå, byttet vi rett og slett bilens dekk mens den var i bevegelse.

Uansett, jeg har allerede snakket flere ganger om at lag som Sandefjord, Tromsø, Sarpsborg kan ha 22 fotballspillere som kan spille og vi må fortsette å improvisere spillere i feil roller fordi vi er inkompetente.

Parkere bussen i minutt 70? Hvor sprøtt er dette?

Uansett, jeg er veldig sint og beklager innholdet i teksten min.

Jeg er mest oppgitt over at vi aldri aldri lærer. Vi får ikke noe gratis. Vi skal som vanlig prøve å strø glitter på møkk for å se om det skinner uten at noen merker noe til det. Men spillere som ikke er gode nok blir faktisk avslørt på det her nivået. 

Dette er en klubb som har ønsketenkning som strategi. Vi er ikke forberedt. At noen som har fotball som yrke ikke klarer å se at Brajanac og Rijks ikke har Eliteserienivå  skjønner jeg lite av. Det jeg skulle ønske meg at klubben faktisk lærte seg var at jobben må gjøres fullt og helt. 

Det er mye bra hos oss. Vi har Tshiembe, Ambina, Bjørdal, Vinicius og Riisnæs som alle holder bra kvalitet. Det er halve laget det. Og vi har spillere som også er brukbart stallfyll når førstevalgene er ut. I hvert fall i enkelte posisjoner. Men selv ikke det er bra nok når spissene har løskrutt eller når stoppere og keeper til tider står og trer pasninger til motstanderns spisser. 

Så det som er bra er mer enn bra nok. Det er bare det at halve laget rett og slett ikke holder nivået. Det er spillere som til tider vil hevde seg i OBOS, men ikke i divisjonen over.
Svar

Meldinger i denne tråden
Sandefjord - Vålerenga 11. mai 17:00 - av Loffen - 05-10-2025, 12:35 PM
RE: Sandefjord - Vålerenga 11. mai 17:00 - av NilsDN - 05-12-2025, 02:34 PM

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 10 Gjest(er)