Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 5 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vålerenga - Brann lørdag 3. mai 18:00
(05-03-2025, 10:48 AM)Loffen Skreiv: Nydelig med utsolgt
Dog, det har skjedd mot 2 lag vi alltid selger bra mot.
Jobben begynner etter denne kampen.
Selger vi ut jevnlig kan vi begynne å drømme om hjørner (visstnok latterlig dyrt med hjørner, så mulig det er utopisk).

Om kampen:
Hakk i plata; vi må være våkne fra start.
Brann har snudd flere av kampene sine, så hvis vi leder må benken klare å ta grep før det brenner.
Absolutt alle må være skjerpa og på jobb i 90 min pluss tillegg.
Laget blir vel mye av det samme tenker jeg, men vi må snart prøve noe helt nytt hvis ingen av spissene er i nærheten denne kampen også.

Mener dog at Strand bør starte. Vi trenger løpskraften hans.

Neste hjemmekamp er 16 mai (kom Ham Kam) så jeg tror vi klarer tre utsolgte på rad. Når skjedde det sist? 
Det kunne ha blitt fire, vi solgte 14859 billetter mot Viking. Så vi var under 2 tusen unna, men tidlig kamp tidspunkt ødela sikkert litt der. 
Når det er sagt så tror jeg noe veldig spesielt skal skje for at det skal bli flere utsolgte i år. 
Det er klart at slår vi Brann og blander oss inn i toppen så vil det hjelpe. 
Men tre toalt eller på rad for den sags skyld er nok flere enn klubben hadde budsjettert med. 
Og det vender folk til at man ikke er garantert billett om man venter til kampdag. Det er en god ting. 

Når det gjelder kampen så er jeg aller mest spent på midtspissen vår. 
Kan det tenkes at de gjør som du sier og bruker Strand og at han da som sist starter som venstre ving. 
Og at Sørensen som pleier å spille der, ikke starter på benken som sist da han kom inn og putta, men at han får starte på topp? 
Myhre skrøyt veldig av avslutningsegenskapene hans nylig. Og han står med desidert flest kamper som midtspiss på transfermarkt. 
97 kamper 45 mål 16 assist 
Han har bare 43 kamper som venstre ving og 28 i alle andre posisjoner til sammen. 
Så det burde ikke være noe problem for han å prøve seeg der. 

Eller vil de trosse alle eksperter og vise at de står last og brast med Braja, eller gi Rijks første sjanse fra start på lange tider om man ikke tar med cupen som ikke gikk så bra.
Svar

Meldinger i denne tråden
RE: Vålerenga - Brann lørdag 3. mai 18:00 - av Bohem33 - 05-03-2025, 11:20 AM

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: andgus, 14 Gjest(er)