Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 5 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vålerenga - Brann lørdag 3. mai 18:00
Vi har satt oss selv i en ganske god posisjon med 7 poeng mot svært tøffe motstandere på de første fem kampene.

Gjennomsnittsoddsen hos de utenlandske på lørdagens kamp er 2,9 på hjemme, 2,23 på borte.
Er oddsen fair betyr det 44,8 % for brann seier og altså over 55 % sjanse for at vi får poeng.
For at vi stikker av med alle er det 34,5 % aka ca en tredjedel.
Og ja jeg vet at oddsen ikke er fair. Men si en tredjel for at vi vinner og drøyt 50 50 for at vi tar poeng.
Det er odds jeg kan like og som harmonerer veldig dårlig med det jeg tenker selv.

Jeg hadde tatt ett poeng fra den kampen alle dager i uka og ser Brann som klare favoritter.
Men tenk om vi klarer å klå dem da.
Da er vi kun to poeng bak dem på tabellen. Og da har vi virkelig blandet oss inn helt i toppen før følgende rekke med kamper:

11 mai Sandefjord borte. En kamp jeg mener vi bør ha en veldig fair sjanse i.
16 mai Ham kam hjemme - et av de svakeste lagene. Den bør vi vinne greit.
26 mai KFUM borte på nytt kunstrgress - den skal vinnes
31 mai Tromsø borte, relativt åpen vel?

Med 6-10 poeng der kan det bli virkelig gøy framover.
Man må jo drømme

Jokke er for øvrig gjest i tre podder hos Toppfotball, de to første episodene ligger ute nå.
Det er jo alltid interessant.

Jeg sliter litt med å se hvem som skal skåre målene for oss. Men håper det løsner for Mees og at han får et par, at Riisnæs driller seg inn og at Throvaldsen kommer inn å skårer.
Det hadde vært helt ufattelig digg med tre poeng foran en utsolgt stadion og med to sifra varmegrader (selv om det er meldt litt overskya).

Tap er ingen krise, men med seier begynner det å blir ordentlig gøy.
Kom igjen Enga!
Svar

Meldinger i denne tråden
RE: Vålerenga - Brann lørdag 3. mai 18:00 - av Bohem33 - 05-01-2025, 03:50 PM

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: Wild Touch, 16 Gjest(er)