Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fredrikstad - Vålerenga, 9. april kl 19
Isolert sett ingen krise å tape denne. Men måten vi taper på minner meg litt om 2023. Bortsett fra det første kvarteret i 2, så er kampen relativt jevn sjansemessig. Men som da er vi upresise og veike.
Braja leverer åpenbart ikke, og det som overrasker meg der er hvordan vi spiller. Skal han ha noe sjans til å funke må han fores med innlegg. Det fikk vi overhodet ikke til. Om vi ikke vil/klarer spille på hans styrker må vi prøve noe annet. Meijs er nok hakket mindre målfarlig, men har mye mer intensitet i spillet sitt og gir oss energi.

I utgangspunktet var jeg ikke helt happy med å hive inn Strand når vi trenger mål, men skal ha for at han gav oss mer kapasitet og gjorde et greit innhopp. Og selvfølgelig er det han som settes opp på løp når vi ført får en farlig kontringsmulighet. Skjønner det ikke blir mål av sånt...

Må si jeg frykter RBK mer nå. Vi slo Viking fortjent, men med en mann mer lenge. Vi fikk et sterkt, men noe ufjortjent poeng mot Sarp. Her taper vi.
De tre neste blir ekstremt viktig for trua i år!
Svar

Meldinger i denne tråden
RE: Fredrikstad - Vålerenga, 9. april kl 19 - av Hvalkjøtt - 04-10-2025, 10:11 AM

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)