Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vålerenga - Ham-Kam. 16. Mai.
Vinn for faen.
Svar
Mitt tips er at de hjelpeløses hjelper slår til igjen. Pipekonsert og full krise
Svar
Spent på midtbanen, Hagen inn fra start?
Svar
Årets utgave av Hamkam er utvilsomt et av eliteseriens tre dårliste lag.
Det er et lag vi både skal og må slå helt uavhengig av at Riisnæs og Bjørdal er ute denne runden.
Svar
(05-15-2025, 11:36 AM)Oldtimer Skreiv: Årets utgave av Hamkam er utvilsomt et av eliteseriens tre dårliste lag.
Det er et lag vi både skal og må slå helt uavhengig av at Riisnæs og Bjørdal er ute denne runden.

Don't jinx it dude...

Husker fortsatt 16de Mai og Kongsvinger fra i fjor. Men det ble jo på en måte vendepunktet...
Svar
Ganske sikker på vi tar kontrollen over denne kampen. Det som gjelder er jo bare at vi klarer å holde fokus bak i stedet for å slippe inn så jævla enkelt.
HK har tapt sine tre bortekamper i ES og så vidt jeg ser ikke scora ett eneste mål. Nå har for så vidt vi taprt de to siste hjemme da..

Fokus i begge bokser er et åpenbart fokus. Vi bytter muligens Jarl og Kiil. Tipper Strand fortsetter, men i akkurat denne kampen skulle jeg gjerne sett Hagen fra start.
Hvem vi setter på høyre kant er jo spørsmålet..
Obasi som visstnok tok store steg i vinter har tydeligvis snubla tilbake de stegene så det skjer ikke.
Torvaldsen trener skikkelig ser det ut som, men bli nok maks innhopp.
Reiks. Kan han fungere der? Trolig ikke.
Sørensen? Tja. Kanskje han på høyre og Strand venstre?
Lange hadde vel også spilt en del kant mener jeg..

Uansett kommer vi nok til å spillet. Men jeg er fryktelig usikker på om vi har kvaliteten og kreativiteten til å låse opp et lavt HK..
Svar
Synes Sørensen har skuffa stort som ving, men han har vel spilt endel som spiss tidligere. Kunne vært interessant å la han prøve seg som spiss, og flytte Noigeira opp som høyreving, og satt inn Pallas som høyreback.
Svar
Om jeg husker rett,så hinket Obasi av banen for VIF 2 denne uken..
Svar
(05-15-2025, 04:40 PM)Oldtimer Skreiv: Synes Sørensen har skuffa stort som ving, men han har vel spilt endel som spiss tidligere. Kunne vært interessant å la han prøve seg som spiss, og flytte Noigeira opp som høyreving, og satt inn Pallas som høyreback.

Det synest jeg var et godt forslag, men tror vi kjører med Moa på topp uansett :-)
Svar
Raskt video intervju fra 15/5 på tv2 sport appen med Jarl hvor det snakkes om sykdom i troppen. 2-3 stk ble skikkelig dårlig etter Sandefjord kampen og et par ble dårlige Matforgiftning?

Han mente det ikke ville ha noen påvirkning på kampen
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: Ulf Bøtta Johansen, 1 Usynlig(e) bruker(e), 11 Gjest(er)