Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd overgangsvindu sommer 2025
Lange scoret utligningen i dag, har høy arbeidsrate (utøveren vår løper mest per kamp), har god duellfrekvens og er blant de beste pasningsspillerne på laget.

(05-11-2025, 11:28 PM)papajoao Skreiv: Lange scoret utligningen i dag, har høy arbeidsrate (utøveren vår løper mest per kamp), har god duellfrekvens og er blant de beste pasningsspillerne på laget.

Jeg mente at Lange produserte dagens mål, ikke at han scoret.
Svar
Jeg synes vi burde se på Petter Nosa Dahl og evt lånemuligheter, bra spiller som leverte for Kåffa i fjor. Tror han kan løfte angrepet vårt betraktelig
Svar
Nå som vi allerede har 6 kamper i OBOS og PostNord kan vi allerede ha en god ide om hva vi har tilgjengelig for å forsterke stallen til sommeren.

Jeg sier at vi har noen lovende ting, og vi må ha spillere på benken som har kvalitet, ikke bare for å konkurrere i andre omgang, men for å utfordre de late starterne.
Svar
Ser VIF 2 knuse Sandefjord 2 5-0

Brannfakkel tid: Sjøeng kan lære utspark av Ulrik Strøm
Svar
I seksjonen left field ønsker:

Jeg synes vi bør ta en titt på Emre Tezgel, free transfer fra Stoke City (må ut med noen kompensasjonspund). Han har U17 og U20-kamper for England, og for et par år siden var Chelsea interessert. Nå er han 19 snart 20, og kommer (dessverre) ikke til å ville bli i Stoke når kontrakta han går ut pga. manglende spilletid.
Svar
(05-13-2025, 01:18 PM)idle76 Skreiv: I seksjonen left field ønsker:

Jeg synes vi bør ta en titt på Emre Tezgel, free transfer fra Stoke City (må ut med noen kompensasjonspund). Han har U17 og U20-kamper for England, og for et par år siden var Chelsea interessert. Nå er han 19 snart 20, og kommer (dessverre) ikke til å ville bli i Stoke når kontrakta han går ut pga. manglende spilletid.
Football manager legende
Svar
(05-13-2025, 01:37 PM)christian1913 Skreiv:
(05-13-2025, 01:18 PM)idle76 Skreiv: I seksjonen left field ønsker:

Football manager legende
Stemmer, det har jeg hørt om. Har ikke spilt noen FM siden 17, så jeg henger ikke med lenger
Svar
(05-12-2025, 08:54 PM)Glennsoe Skreiv: Ser VIF 2 knuse Sandefjord 2 5-0

Jeg tror problemet ligger i  at Sjøeng har fått klare direktiver på hvordan spillet skal igangsettes.
Svar
(05-13-2025, 08:42 PM)Oldtimer Skreiv:
(05-12-2025, 08:54 PM)Glennsoe Skreiv: Ser VIF 2 knuse Sandefjord 2 5-0

Jeg tror problemet ligger i  at Sjøeng har fått klare direktiver på hvordan spillet skal igangsettes.

ja det kan godt være. Men jeg tviler på at Petter Myhre ber han skyte ballen opp på Hengern.

Men jeg noterer meg at flere som ropte bakke ut i fjor erklærer krisetilstand nå. Vi er absolutt ikke i noen som helst krise.
Vi har noen utfordringer, men det er ingen krise nå. Målet vårt er øvre halvdel. Det er ingen hemmelighet at vi spiller med 10 mann offensivt. Det blir tydeligere og tydeligere at spillerne våre har innsett det også. Det må skje endringer på spissplass. At Brajanac ikke er god nok sa jeg allerede i desember, men utføringen nå er at han blir mindre og mindre brukt av spillerne under kamp. De første kampene stoppet mange av angrepene våre hos han, og det er jo et problem. Men det er et større problem at de stopper å bruke han.

Vi må håpe på 3 signeringer i sommer.
- En ving.
- En spiss
en playmaker/dribler på sentral midt som kan brukes dersom det ikke løsner for Lange.

Spørsmålet er om vi har 15-20 milllioner å bruke, fordi det er nok det som kreves for at laget faktisk skal bli bedre. Napoleon Romsaas, Sæther, Kaasa, Johannes Nunes, Nosa Dahl, Erlien er nok spillere vi potensielt kan hente fra Eliteserien. Geir Bakke har hatt stor suksess med store spisser etter at fotballen i Norge standardiserte 3backslinje. Lehne Olsen, Adams, Illic. Sånn sett er ingen av de nevnte ovenfor riktig match og realiteten er nok at ferdighetene på spillerne våre ikke er høyt nok til at vi kan stole på et grunnspill som spiller ut motstandere. Da bør vi kanskje ha en spiss som kan skape usikkerhet i boksen til motstanderen og satse på 2.baller.

Det som er helt sikkert er at dersom det skal være aktuelt med topp5 neste sesong må det brukes 20 millioner dette vinduet.
Svar
Håper og tror at det er en plan om å forsterke troppen til sommeren. 
Jeg ønsker meg også spillere med riktig mentalitet. 
Spillere som er fandenivoldske og som mister nattesøvnen hvis de taper firkant på trening.
Spillere som ikke gliser og gir hand-shakes til motstandere rett etter kampen blåses av når vi har tapt.
Å tape med VIF-drakta skal være smertefullt og flaut. 

Det snakkes om harmoni i spillergruppa. Det er kjempebra, men det må også være noen karakterer som pisker opp litt. 
Det skal være litt ubehagelig før det blir behagelig.
At Tshiembe nå ser ut til å ha blitt visekaptein kan tyde på at han er en slik type.
Man må ikke nødvendigvis skrike og gaule. Det kan ofte virke mot sin hensikt. Det som er viktig er hvordan man står frem som enkeltspiller og enhet. 
Vi bør ha inn 3-4 spillere som det gjør vondt å møte!
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 3 Gjest(er)