Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 3 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vålerenga - Stabæk
#1
Alle veit når den går. Vi MÅ vinne!

Drep dem, Vål'enga, drep dem!!
Svar
#2
Skulle gjerne vært på Intility og støtta gutta, men må nesten se det litt an.
Jeg har blitt invitert med på en ekstrem-triatlon der svømminga er bytta ut med å ligge 45 min i et badekar fyllt med isbiter, syklinga er bytta ut med å rulle 15 min i nedoverbakke innsurra i piggtråd og løpinga er bytta ut med en 45 minutters spasertur på glødende kull.
Dette skjer selvsagt søndag klokka 17. Ufattelig vanskelig prioritering.
Svar
#3
piggtråd er alltid vrient

men jeg tar med to klementiner fra kona
støttes når det støttes kan
Svar
#4
Vi gjør som i 2004 - vinner 3-0 og sørger for at Stabæk (til slutt) rykker ned.
Svar
#5
For en flott start på fotballhelgen, Lyn rykker ikke direkte opp, enga2 rykker ikke ned og damene seriemesteret. Nå får vi se om gutta følger opp, klar for en etterlengtet trepoenger.
Svar
#6
(11-12-2023, 12:18 PM)Goliat Skreiv: For en flott start på fotballhelgen, Lyn rykker ikke direkte opp, enga2 rykker ikke ned og damene seriemesteret. Nå får vi se om gutta følger opp, klar for en etterlengtet trepoenger.

I august tapte VIF2 1-2 for Lyn på Intility. 

Marginene for Lyn var faktisk så små at dersom Aleksander Hammer Kjelsen ikke hadde putta dette ene målet i den kampen, så hadde Lyn rykka rett opp. Sånn kan man legge til etter trekke fra ett enkelt mål i samtlige av de 50 kampene Egersund og Lyn har spilt denne sesongen, får å finne "årsaken" til at Egersund trakk det lengste strået, men jeg synes det er noe poetisk over å gi den til Hammer Kjelsen Wink

Og ettersom dette ikke var VIF2-tråden, så er det bare å beklage off-topic-innlegg, men kan forsøke å redde meg inn med en slags relevans i at målforskjell har betydd mye for oss ved tidligere anledninger (redda oss fra direkte nedrykk i 2003 og snøyt oss for gullet i 2004 bl.a.) - så i kampen mot Stabæk håper jeg det jages mål i 90+ minutter. Selv om det ser jævla svart ut med tap, så er det bedre å tape 1-2 enn å tape 0-2. Selv en 2-2 uavgjort kan vise seg mer verdifull enn 1-1. For ikke å snakke om verdien av en 3-0 seier...
Svar
#7
Noen som har 1 billett til østblokka til overs? ?
Svar
#8
Børven fra start, ja Bakke gjør det ikke lett for oss å holde plassen i ES.
https://www.vif-fotball.no/nyheter/borve...-fra-start
Svar
#9
Bakke starter med Børven.  Helt utrolig, der forsvant den ørlille tilliten jeg hadde igjen til den mannen.  Ren idioti
Svar
#10
Bedre at Oldrup er på sentralt på midtbanen enn i forsvar.
Så forventer jeg ingenting fra Bitri eller Strandberg...

Starte med Børven..Self i en så viktig kamp!!
Helt kriminelt dette av Bakke.

Tap i dag så vill nedrykk være et faktum.
Jada..Det er fortsatt en teoretisk mulighet.
Men den er så tynn at det er nesten ikke realistisk!
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 5 Gjest(er)