Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 4 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Takk til "ehauger"
#11
Tusen takk @ehauger! Veit det ikke er bare bare å drifte et forum
Svar
#12
Slutter meg til de som takker Ehauger. Fantastisk at folk gjør dette på egenhånd. 
Når det er sagt, er det mulig å gjøre forumet mer mobilvennlig ?
Et annet ønske er å kunne gi tommel opp for de enkelte innleggene,  istedet for tommel opp for den som skriver det.
Svar
#13
Jobber med det. Det er mulig å bytte til et annet design om du går helt nederst på sida og velger "RoundDarko" i stedet for default. Jeg ser på tommel-problemet.
Svar
#14
Takk så mye - liker det litt mørke stuket.
Svar
#15
Synes quoting fungerer dårlig,ihvertfall i mobilversjon.Vanskelig å se hvem som skriver hva.Quoten bør ha tydelig ramme.Mulig jeg har blitt for gammal.....
Svar
#16
(11-23-2023, 08:41 PM)Ingar Skreiv: Synes quoting fungerer dårlig,ihvertfall i mobilversjon.Vanskelig å se hvem som skriver hva.Quoten bør ha tydelig ramme.Mulig jeg har blitt for gammal.....
Bruker du den vanlige eller mørke versjonen?
Svar
#17
(11-26-2023, 12:11 AM)ehauger Skreiv:
(11-23-2023, 08:41 PM)Ingar Skreiv: Synes quoting fungerer dårlig,ihvertfall i mobilversjon.Vanskelig å se hvem som skriver hva.Quoten bør ha tydelig ramme.Mulig jeg har blitt for gammal.....
Bruker du den vanlige eller mørke versjonen?

Ikke peiling.
Svar
#18
(11-27-2023, 12:58 PM)Ingar Skreiv:
(11-26-2023, 12:11 AM)ehauger Skreiv:
(11-23-2023, 08:41 PM)Ingar Skreiv: Synes quoting fungerer dårlig,ihvertfall i mobilversjon.Vanskelig å se hvem som skriver hva.Quoten bør ha tydelig ramme.Mulig jeg har blitt for gammal.....
Bruker du den vanlige eller mørke versjonen?

Ikke peiling.
Jeg har endret så du har den mørke versjonen default. Test med den. Om du ikke får den opp, men har bare den hvite ordinære - trykk på "portal" på forsiden.
Svar
#19
Sett meg tilbake til den hvite.Den mørke var like forferdelig som spillet til A-laget hittil iår!!!
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)