Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 3 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Postnord 2023
#21
(11-11-2023, 02:55 PM)Oldtimer Skreiv: Både Lyn og Egersund leder 3 0, så ser ut som vi er berga, selvom vi ligger under 0 2. Nå er det A laget som bestemmer  hvilken divisjon VIF2 skal spille i neste år.

Regel er endret; 2.laget blir i PostNord uansett
Svar
#22
Hva har Lyn betalt Fram???
Svar
#23
Var bare såvidt Egersund rykka opp. Fram kollapsa som en dårlig dong. Godt unggutta våre gjorde jobben i forrige runde.
Svar
#24
Big Grin 
Svindlerklubben Lyn røyk med ett mål Big Grin Big Grin Big Grin
Svar
#25
Jaggu snudde ikke unggutta kampen, og vant allikevel.
Svar
#26
Herlig, da slipper vi kanskje derby hvis vi rykker ned, og får kun fete kamper mot Raufoss, Moss osv.  Smile
Svar
#27
(11-11-2023, 04:23 PM)HaraldsPokal Skreiv: Herlig, da slipper vi kanskje derby hvis vi rykker ned, og får kun fete kamper mot Raufoss, Moss osv.  Smile

For Lyn venter to kamper mot Tromsdalen, og så to kamper mot enten Jerv, Hødd eller Åsane.
Jeg håper de aldri rykker opp, men det er sikkert mange som ønsker seg byoppgjøret tilbake.
Svar
#28
(11-11-2023, 06:00 PM)Trazan Apansson Skreiv:
(11-11-2023, 04:23 PM)HaraldsPokal Skreiv: Herlig, da slipper vi kanskje derby hvis vi rykker ned, og får kun fete kamper mot Raufoss, Moss osv.  Smile

For Lyn venter to kamper mot Tromsdalen, og så to kamper mot enten Jerv, Hødd eller Åsane.
Jeg håper de aldri rykker opp, men det er sikkert mange som ønsker seg byoppgjøret tilbake.

Helt enig. Håper vi aldri ser noe til Morgans svindlerklubb igjen. Men derbyspøkelset lever videre? Hvor mange dager er det nå?

Det er bare ett lag i Oslo.
Svar
#29
(11-11-2023, 06:19 PM)Langbølgen Skreiv:
(11-11-2023, 06:00 PM)Trazan Apansson Skreiv:
(11-11-2023, 04:23 PM)HaraldsPokal Skreiv: Herlig, da slipper vi kanskje derby hvis vi rykker ned, og får kun fete kamper mot Raufoss, Moss osv.  Smile

For Lyn venter to kamper mot Tromsdalen, og så to kamper mot enten Jerv, Hødd eller Åsane.
Jeg håper de aldri rykker opp, men det er sikkert mange som ønsker seg byoppgjøret tilbake.

Helt enig. Håper vi aldri ser noe til Morgans svindlerklubb igjen. Men derbyspøkelset lever videre? Hvor mange dager er det nå?

Det er bare ett lag i Oslo.

Jeg for min del hadde elsket å se gutta pisse på Lyn to ganger neste sesong, hvis det er sånn at det ender med nedrykk for oss. Tar en sesong hvor Lyn taper nesten samtlige kamper i Obos 10 av 10 ganger foran en sesong hvor de vinner nærmest alt som er i 2. divisjon. Spesielt når det gagner oss med flere tilskuere og et par kule kamper i året. 

Med det sagt, så håper jeg vi slipper å tenke på det og at gutta gjør jobben allerede nå på søndag.
Svar
#30
Patetiske lille svindlerklubb. Nå kommer de til å sippe i årevis. Småfolk som skylder på oss for alt det fæle de opplever.

https://www.facebook.com/crossmedia.no/?locale=nb_NO
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)