Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vålerenga mot Bryne
#11
(05-04-2024, 04:44 PM)Tony2 Skreiv: Bortsett fra ei lompe av et skudd, tror jeg Elias Hagen har klart å gjemme seg helt bort i samfulle 45 minutter.

Ja, han må være tidenes mest anonyme fotballspiller. Knallkjøp av Jokke det.....
Svar
#12
Tragiske greier.. Hvorfor så mange av unggutta på benken, de var de som stod for det meste i cupkampen?
Svar
#13
(05-04-2024, 04:51 PM)Jocke Skreiv: Tragiske greier.. Hvorfor så mange av unggutta på benken, de var de som stod for det meste i cupkampen?

Ja, skulle gjerne sett Jones som spiss og Thorvaldsen som venstreving, og Riisnæs sentralt i 2 omgang.
Svar
#14
Noen her som er på treningene innimellom?
Er Ambina faktisk ok på trening?
Under kampene er han ofte motstandernes beste spiller.
Må være en av de absolutt verste spillerne jeg har sett på gud vet hvor lenge i drakta.

Hagen er totalt skrudd av og Kreuz er seg selv og oser ikke kvalitet.
Blir det ikke hårføner i garderoben så er det ikke så altfor mye håp
Svar
#15
Rimelig vanskelig å forstå at eksperimentet med å gjemme Riisnæs ute på kanten fortsettes - han er den eneste spilleren som har litt driv og uforutsigbarhet som også er en god ballspiller utpå der. Burde vært sentralt i banen.

Håper på Bjørdal inn for Hagen, og Thorvaldsen inn for Ambina, slik at Riisnæs flyttes inn.
Strand - Bjørdal - Riisnæs på midten - usikker på hvordan inndelingen blir, om det blir med en SOM eller en DM, men tror det er en mye bedre midtbanekostellasjon enn den som er utpå der nå.
Svar
#16
(05-04-2024, 04:48 PM)Ettlagioslo Skreiv: Ufyselig å se på faktisk. En SKAM av en omgang. Petter Strand den eneste som gjør noe bra.
Jeg er ingen fan av Strand, men enig her, eneste som jobber og får ok i denne første omgangen. Hva skjer? Sett på unggutta som en annen sier og få Ambina av banen, det blir mål i mot med han på banen, fy faen å svak..

Men sola skinner over enga da..

(05-04-2024, 04:55 PM)Krolla Skreiv: Rimelig vanskelig å forstå at eksperimentet med å gjemme Riisnæs ute på kanten fortsettes - han er den eneste spilleren som har litt driv og uforutsigbarhet som også er en god ballspiller utpå der. Burde vært sentralt i banen.

Håper på Bjørdal inn for Hagen, og Thorvaldsen inn for Ambina, slik at Riisnæs flyttes inn.
Strand - Bjørdal - Riisnæs på midten - usikker på hvordan inndelingen blir, om det blir med en SOM eller en DM, men tror det er en mye bedre midtbanekostellasjon enn den som er utpå der nå.
Enig, spennende trio å prøve, bedre enn det vi bruker ihvertfall..
Svar
#17
Borch er blitt så defensiv i hodet og er så treg med ballen at jeg får mark. Vi scorer ikke mål med tilbakepass.
Ambina da, hva faan skal man si om han? Vandrende katastrofe. Igjen står han limt i gresset, NULL oversikt og med skylapper på. Mister ballen nok en gang som igjen gir en farlig sjanse til bønda. Den fyren MÅ ut av laget og sendes hjem. Han er ikke god nok, men det skjønner vel ikke Bakke.
Sjøeng, slutt å bruk tid med ballen. Det skapes ikke overtall ved at du står på ballen og venter til alle er i posisjon. Det samme gjelder hele forsvarslinja, DIREKTE PASS OG FRAMOVER. Få detta inn i skallen Bakke, og formidle videre.
Slutt å si at ikke spillerne skaper rom for seg selv. Det er mange i bevegelse initielt, men de stopper opp når ballen aldri kommer. FAAN!
Håkans har ikke tatt av seg skøytene ser jeg. Vært elendig i første.

Igjen er vår beste mann Strand så langt, og jeg kan forstå at han spiller framme for å skape stress hos motstander, men det må vi nesten forvente at våre angrepsspillere skal gjøre. Er forøvrig en gåte for meg at enkelte her inne mener Strand er elendig. Han blir brukt i feil rolle, men er allikevel den spillern som skaper mest støy for motstander. Han er også den som er mest involvert offensivt. På dette laget er han faktisk en klassespiller, og det sier sitt om resten av laget og hvordan Bakke får oss til å fremstå.
Få Strand defensivt og Hagen fram. Bytt ut Kamara og Ambina.

Dette holder rett og slett ikke, vi er milevis unna hva vi bør være.
Svar
#18
Bjørdal inn sentralt er viktig. Riisnæs også for å gi midtbanen mer gjennombruddskraft.
Det er faktisk ganske utrolig at vi ikke ligger under i denne kampen.
Uavhengig av hvordan dette ender er det ikke tvil om at JJ må ut så raskt som mulig og en ny sportssjef må inn.
Dette holder ikke.
Svar
#19
(05-04-2024, 04:55 PM)Goliat Skreiv:
(05-04-2024, 04:48 PM)Ettlagioslo Skreiv: Ufyselig å se på faktisk. En SKAM av en omgang. Petter Strand den eneste som gjør noe bra.
Jeg er ingen fan av Strand, men enig her, eneste som jobber og får ok i denne første omgangen. Hva skjer? Sett på unggutta som en annen sier og få Ambina av banen, det blir mål i mot med han på banen, fy faen å svak..

Men sola skinner over enga da..

(05-04-2024, 04:55 PM)Krolla Skreiv: Rimelig vanskelig å forstå at eksperimentet med å gjemme Riisnæs ute på kanten fortsettes - han er den eneste spilleren som har litt driv og uforutsigbarhet som også er en god ballspiller utpå der. Burde vært sentralt i banen.

Håper på Bjørdal inn for Hagen, og Thorvaldsen inn for Ambina, slik at Riisnæs flyttes inn.
Strand - Bjørdal - Riisnæs på midten - usikker på hvordan inndelingen blir, om det blir med en SOM eller en DM, men tror det er en mye bedre midtbanekostellasjon enn den som er utpå der nå.
Enig, spennende trio å prøve, bedre enn det vi bruker ihvertfall..

Noe må gjøres i alle fall. Veldig spesielt at en av lagets beste spillere brukes ute av posisjon, ikke minst når de som har tatt hans posisjon ikke fungerer.
Svar
#20
2 minutter inn i 2. omgang, 2 store muligheter for Bryne.
Hva.. i.. helvete?...
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 7 Gjest(er)