Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lyn vs Vålerenga, lørdag 20. april 18:00, Ullevaal Stadion
Hva er det med disse idiotene da? Spesielt de "tøffinga" som skjuler seg bak masker.
Hverdagshelter med andre ord. De har sikkert noen stolte foreldre gitt.
https://www.nettavisen.no/sport/hissig-s...95-1773741
Svar
Vi er bare tre poeng fra toppen.
Vi taper ikke med 10 mann på banen i overgang.
Fantastisk stemning!
Synes det var tidvis bra spill i starten og rett før vi mister Pen mann
Svar
(04-20-2024, 08:24 PM)Flemmern Skreiv: Målet vi slipper inn er jo Ambina sin feil. Går rundt i 16-meter'n og kommer ikke opp i han fjotten som da får avslutte alene.

Han får dele skylden med Borch som har en elendig klarering med hodet.
Svar
Vålerenga - Lyn allerede neste lørdag igjen. På Intility.
Synes damene fortjener litt av den samme oppmerksomheten som herrene får, men blir vel ikke mer enn et par tusen på den kampen.

Damene slo forøvrig Røa 2-0 borte i dag. De svikter sjelden.
Svar
Ja flere av de andre lagene har flere suppportere enn oss. Litt trist. Ja det ene poenget i dag var viktig faktisk. Vi taper alltid med en mindre tror jeg så glad for det ene tross alt.
Svar
(04-20-2024, 08:24 PM)Flemmern Skreiv: Ser at en her mener Strand burde vært bytta ut. Har jeg sett samme kamp?
Strand er vår klart beste spiller utpå der. Løper som en tulling overalt, og sprinter tilbake i forsvar. Er drittlei folk som jogger hjem, og de bør se og lære av Strand.
Håkans gjør også en ok kamp.
Skal vel ikke glemme midtforsvaret heller. De gjorde en god annen omgang.
Målet vi slipper inn er jo Ambina sin feil. Går rundt i 16-meter'n og kommer ikke opp i han fjotten som da får avslutte alene.

Forøvrig merkelig at Ambina får fortsette kampen etter de første 45. Vandrende katastrofe utpå der. Gjorde vel en bedre andre omgang, men allikevel.
Jeg mente at Strand burde byttes ut da han hadde gult kort han også. Om vi hadde avsluttet med o mann hadde det blitt verre .
Svar
Synes Lyn er utrolig svake. Dette er et lag vi burde kunnet slå selv med 20 spillere. Hvis vi hadde turt å gå for det.
Svar
(04-20-2024, 09:35 PM)NilsDN Skreiv: Synes Lyn er utrolig svake. Dette er et lag vi burde kunnet slå selv med 20 spillere. Hvis vi hadde turt å gå for det.
Vi burde slå hvilket som helst lag med 20 spillere synes jeg ;-)
Svar
(04-20-2024, 09:49 PM)Goliat Skreiv:
(04-20-2024, 09:35 PM)NilsDN Skreiv: Synes Lyn er utrolig svake. Dette er et lag vi burde kunnet slå selv med 20 spillere. Hvis vi hadde turt å gå for det.
Vi burde slå hvilket som helst lag med 20 spillere synes jeg ;-)

Enig. Ikke så lurt å skrive på telefonen alltid. Mente 10 Smile
Svar
(04-20-2024, 08:44 PM)kaktus Skreiv:
(04-20-2024, 08:24 PM)Flemmern Skreiv: Målet vi slipper inn er jo Ambina sin feil. Går rundt i 16-meter'n og kommer ikke opp i han fjotten som da får avslutte alene.

Han får dele skylden med Borch som har en elendig klarering med hodet.

Borch tror Kiil Olsen skal ta den, men når han bommer, kommer ballen tett på Borch som ikke klarer annet enn å treffe ballen.
Enig i at det er flere å peke på her, men innsatsen til Ambina er helt natta på målet. For det første slipper han mannen, så halvjogger han mot situasjonen, og for det tredje, kunne han strukket ut beinet og kælka ballen vekk, iallefall forsøkt.
Det verste er at han fikk fullføre kampen. Virker nesten som om trenerduoen har bestemt seg på forhånd hvem som skal byttes når, og ikke gjør grep basert på hva som skjer der ute.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 2 Gjest(er)