Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
5. semifinale Oilers - VIF mandag 08.04.24. kl. 1900
#11
Så var det det med å holde hodet kaldt da!

Flaks at vi har sluppet unna med bare en i sekken så langt. Slurver gang på gang i oppspillsfasen og det som Olimb gjør på egen blå der er bare ikke lov. Taimi også med flere feil og det backparet med han og Rokseth gjør mye rart. Helt utrolig hvordan vi svinger nivåmessig.

Men 20 min igjen.
Svar
#12
På 2-3 ser man ganske enkelt hvor lite god Thoresen er. Bare se han stå og kope uten mål og mening. Går ikke på, havner på halvdistanse, dekker ikke skudd. Resultatet blir da mål og 2-3. FAAN!
La 4.rekka sitte resten av kampen og få inn Brekke istedenfor Thoresen, så er det bra.
Svar
#13
Yeeeees da!
Svar
#14
Nå blir kok på Jordal Big Grin Big Grin
Svar
#15
JAAAA! For faen! Nok en lagseier og første sluttspillseier mot Oilers i Stavanger, godt hjulpet av en god del flyt må vi vel innrømme. Nå har vi TO muligheter til å avgjøre og kanskje kan vi gjøre det med stil hjemme på Jordal allerede onsdag! Sees! Håper de kan fortsette å grave og kjempe som de har gjort de to siste matchene. Pulsen på slutten der?+??!
Svar
#16
Ikke mange billetter igjen. Penge inn i kassa dette.
Svar
#17
Fy faen så deilig. Fryktet det verste etter den andre perioden, men de hevet seg veldig i tredje. Angrep er beste forsvar!

På onsdag bør Jordal koke så gutta ikke kan slippe seg ned! Alle mann til pumpene!
Svar
#18
Det værste ranet i Stavanger siden Nokas. Nå er jeg glad jeg har billetter til onsdag
Svar
#19
Sikkert utsolgt nå Smile
Svar
#20
Dette var en nydelig avslutning på dagen gitt. Hadde aldri trodd vi skulle klare en seier i detta hølet, men jammen meg.
Først og fremst laginnsatsen som ble avgjørende idag, og at Røya har plukka opp hansken.
Jeg har jo avskilta Røya allerede, så det er godt at gamle grinebitere som meg også tar feil. Meget bra kamp av vår kaptein.
Avgjørende mål i forrige kamp, der han stuper langs isen viser jo hvor mye det betyr for han, herlig!

Selvom Oilers har en rekke avslutninger, synes jeg allikevel vi ser tightere ut i forsvar enn på lenge. Vi er flinkere til å følge puck korteste vei, og vi er mer samlet - selv om det er enkelte unntak uten at jeg gidder nevne navn enda en gang.

Tuben leverte også en veldig god kamp og holder mer på pucken når det er avslutninger. Han så ikke ut som 5 bildekk oppå hverandre hvor pucken bare skyter fart ut igjen.

Var flere gode idag, de fleste gjør en bra match selvom det er mye lemping av puck og lite skøytegåing. Det er som forventa i denne hallen hvor de fleste lag trykkes bakover.

Satser på seier i neste og klar for finale vel? Smile
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)