Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Raufoss - Vålerenga, lørdag 6. april kl. 16:00
#61
(04-06-2024, 07:11 PM)Ettlagioslo Skreiv: Altså. Bakke og Myhre har jobbet sammen lenge. Hvorfor kom Bakke inn med én spillestil i fjor, mens vi skulle forandre når Myhre kom inn før denne sesongen? Skulle jo tro de er ganske enige. Personlig synes jeg Bakke utstråler frykt og feighet. Et mulig problem for dette laget.

Det der er faktisk noe jeg også har lagt merke til. Bakke utstråler ikke akkurat selvtillit og ståpåvilje der han nervøst tripper rundt på sidelinjen, snarere tvert imot. Klart det preger laget.
Svar
#62
(04-06-2024, 07:11 PM)Ettlagioslo Skreiv: Altså. Bakke og Myhre har jobbet sammen lenge. Hvorfor kom Bakke inn med én spillestil i fjor, mens vi skulle forandre når Myhre kom inn før denne sesongen? Skulle jo tro de er ganske enige. Personlig synes jeg Bakke utstråler frykt og feighet. Et mulig problem for dette laget.

Gi Petter Myhre eneannsvaret, og tupp ut "kulturbygger" Bakke.
Svar
#63
du mente vel ukulturbygger?
Svar
#64
(04-06-2024, 07:02 PM)Maefteda Skreiv: Må puste med magen her. Dårlig opptreden, men akkurat nå er det 3 poeng som gjelder. Laget er åpenbart ikke helt akklimatisert til endring av formasjon/spillestil i vinter og mentalt er det fortsatt mange sår fra sist sesong som ikke har blitt helbredet helt ennå.

Vi er mer enn gode nok til å enkelt rykke opp denne sesongen, må bare bygge oss sakte opp igjen og finne en skikkelig god identitet vi kan ta med videre opp i Eliteserien.

Hvis laget ikke har tilpasset seg spillestilen ennå, og mentalt ikke er ferdig med sesongen i fjor, da er det grunn til bekymring.
Skal vi bruke 10-15 kamper av årets sesong til å fikse dette?

Basert på de to første seriekampene, samt vinterens treningskamper, er jeg uenig i at vi er mer enn gode nok til å enkelt rykke opp i år. Men jeg håper selvfølgelig du har rett.
Svar
#65
(04-06-2024, 06:52 PM)Trasskuken Skreiv:
(04-06-2024, 06:40 PM)Glennsoe Skreiv: Kamp 2 i OBOS,la meg repetere OBOS og det er VI som legger oss bakpå og sliter med enkle pasninger.
Første 20 var meget bra,resten var ræva..

Men hvorfor bytte ut Meeks når det er INGEN spiss siste 15 minuttene?

Rijks har ikke akkurat sett ut som en million de minuttene han har spilt til nå da…

Han virket mer "på" i dag,men har ikke overbevist ennå
Svar
#66
(04-06-2024, 06:38 PM)Churchill Skreiv: Det som kjennetegnes Glimt, Viking, Brann og for så vidt LSK i Obos, var at de hadde en tydelig innøvd spillestil og bare gønnet på. Jaktet alltid neste mål. VIF er ikke i nærheten av å kopiere dette, slik laget ser ut for tiden.

Brann spilte 1-1 mot Åsane, vant knepent 2-3 over Skeid og spilte 1-1 mot Sogndal de første tre rundene i rekordåret 2022.Greit nok å ikke huske det, men greit å ikke gå helt i katastrofemodus også.
Svar
#67
Kommer hjem nå og leser gjennom kommentarene her. Ja, det var absolutt ikke perfekt idag - MEN vi tar tre poeng og det er det eneste som teller. Folkens dette er OBOS ligaen og det bli MANGE sånne slitekamper i år. Viktig at vi klarer å vippe disse i vår favør og det gjorde vi i dag. Punktum. Tror steinhard på opprykk, dette går veien. Nå tar vi Stabæk neste helg!
Svar
#68
A game of two halves..

Vi har overbevisende gode første tjue eller tjuefem, men milde fred hvor passive og feige vi ble etter pause.
Dette var som å se kvalikfadesen på ny, hvor vi har heldige som ikke ble straffet. Hva med å spille fotball videre i stedet da?

Vi har et godt lag i denne divisjonen, men Bakke har fortsatt mye å bevise når det kommer til kampledelse
Svar
#69
Ikke en vakker 2 omgang, men vi skaper i hvert fall sjanser «an mas». Seiere gir selvtillit, så nå er det bare å knuse Stabæk på søndag.
Svar
#70
Vi vant en viktig kamp i starten av sesongen. Borte mot Raufoss høres kanskje enkelt ut men det skal utføres, vi gjorde det og tok 3poeng…. og et pusterom til neste kamp. Dette er ingen «walk in the park», de som trur det har ikke peiling.

Vi er ubeseira i Obos så langt og to kule kamper i vente! Enjoy the ride!
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)