Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 5 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
De andre 2026
(04-14-2026, 05:09 AM)Glennsoe Skreiv: Ny runde og mer hoderistende VAR avgjørelser

Blant annet takling med strake knotter av RBK spiller som brekker ankelen til motstanderen. Gult kort men ingen VAR sjekk..

År 4 med dette prosjektet og de har ikke blitt en tødd bedre..

Så kampen med et halvt øye men fikk ikke dette med meg. Hvem knakk ankelen?
Svar
(04-14-2026, 07:27 PM)Grimm Skreiv:
(04-14-2026, 05:09 AM)Glennsoe Skreiv: Ny runde og mer hoderistende VAR avgjørelser

Blant annet takling med strake knotter av RBK spiller som brekker ankelen til motstanderen. Gult kort men ingen VAR sjekk..

Opoku med knekt ben,ble usikker på om det er ankelen nå

Se video i tråden her

https://www.diskutopia.no/t/117/var-i-el...st-2351934
Svar
(04-14-2026, 01:33 PM)Tony2 Skreiv:
(04-14-2026, 12:16 PM)Belhaven Skreiv:
(04-14-2026, 12:59 AM)Grimm Skreiv: https://www.vg.no/sport/i/pB1KBV/brannsu...-noen-gang

Trommen splitter Bergen: –⁠ En av de verste dagene noen gang
Brann sliter på banen, men uenigheter på tribunen gjør at også supporterne får det glatte lag.

Det er ikke bare i Bergen det er delte meninger om tromme og evighetssanger. Det dukker opp med jevne mellomrom også hos oss.

Kan ikke vi også prøve å få til et trommeforbud? PLEEEEAAASEEE!!!! Er lei av å måtte se Vålerengakamper på mute fordi trommingen er så jævlig at det ikke er mulig å se på fotball så lenge de holder på. Og når de først er absolutt nødt til å spille instrumenter istedet for å se på fotball, hadde det vært en tanke å få en person som hadde bare en smule talent eller erfaring til å spille?

Så lenge det er TVtitterne som syter, bør det gå greit. Muter du alle kamper du ser på fra Italia, Tyskland, Frankrike og Spania også eller?
Svar
(04-14-2026, 08:31 PM)Glennsoe Skreiv:
(04-14-2026, 07:27 PM)Grimm Skreiv:

Opoku med knekt ben,ble usikker på om det er ankelen nå

Se video i tråden her

https://www.diskutopia.no/t/117/var-i-el...st-2351934
Takk. Gikk meg hus forbi gitt.

Her er video for de som har takket nei til 3.parts cookies:
https://tv.vg.no/video/361771/opoku-med-...es-takling

VG har plukket opp saken og: https://www.vg.no/sport/i/7p7yL3/sterke-...-saa-stygt
Svar
Skjønner jo at de blir sinte i sarpsborg, men synes det blir feil å fyre så hardt mot Sælnes.
Tviler på at han ønsket å skade han, skader skjer og det er kjipt.
Men det viser jo igjen problemet med var. Det skaper en ide om at dømminga skal bli rettferdig og det er jo en utopi.
Er det fare for skade når man setter knottene i stambeinet så det brekker, ja helt åpenbart.
Bør var se det, ja helt åpenbart.
Men det kan jo ha skjedd samtidig som de måtte fylle på mer popcorn i maskinen eller noe annet viktig.
Einar Tørnquist sa vel: En scoring er ikke lengre en scoring. Det er en søknad om mål. En søknad med behandlingstid
Og det er problemet her.
så vil sikkert forbundet si at var er så fantastisk for da kan man protestere to ganger
Svar

Helt fryktelig, der burde VAR bryte inn. Men ett lite spørsmål; er ikke du en stor VAR motstander? Ett av hoved argumentene er jo at det blir for mye avbrudd og venting, og at en takling i slow motion ser verre ut en i "real life". Når VAR velger å la dommeren dømme, så blir det også feil? Ikke ment til å nære opp en krangel her, men er det slik at VAR motstandere nå har akseptert at det er her, og nå ønsker å gjøre det bedre? 

Når det er sagt, er jeg også skuffet av og til hvordan det fungerer. Men husk, det er jo ikke KI teknikk.... enda, så man har den menneskelige faktoren der også, og tipper dem er litt redde for å gjøre feil og bryte inn for ofte, etter den massive motstanden og aksjoner. Det ironiske her er jo at dere har blitt hørt; ikke avbryt for ofte,....... eller i det heletatt  :-)
Svar
Bare vært innom noen minutter av de 2 kampene ikveld, og S08 burde ha leda med fler mål. Desverre LSK også....
Svar
Liker ikke å si det, men LSK spiller godt i Nordens Paris nå.
Et lite under at de ikke leder.
Eide kampen fullstendig fra rundt det 20. til 35 minutter.

Rart hva selvtillit fra Obos og relativt lett motstand i Eliteserien til nå kan gjøre med spillet.
Og Hans Erik Ødegaard har vel gjort noe bra fra sidelinjen.

Blir en vanskelig oppgave på søndag.
Kanskje håpe på litt slitne LSK-bein, men 4 dagers hvile burde vel være greit for toppidrettsutøvere.

Får se hva TIL kan få til nå i 2. omgang...
Svar
Likte svært dårlig å se på lsk i dag.
Men poengmessig var det jo nydelig at Glimt Tromsø og Bodø ikke tok mer enn ett poeng hver.
Vinner vi med to mål er vi på andreplass på tabellen og kun tre poeng bak Tromsø
Tenk at Glimt har ett poeng på de ti siste
Svar
(04-15-2026, 09:06 PM)Bohem33 Skreiv: Tenk at Glimt har ett poeng på de ti siste

Den skjønte jeg ikke.
De har jo langt flere poeng på de ti siste seriekampene.

Edit: Når jeg tenker meg om, så var det vel en tasteleif.
Du mente sikkert TO.
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 5 Gjest(er)