Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Eliteserien 2026
Vålerenga Fotball Elite
@ValerengaOslo
·
25m
Gratulerer til Gabriel Rajkovic som både debuterte fra start OG scora i dagens G16-kamp mot Tyrkia
Svar
Rajkovic fikk 80 min. Han reduserte til 1-2 i en kamp tyrkerne til slutt vant 5-2.
Svar
Litt på siden når det gjelder relevans, men var det bare jeg som fikk mail #2 i dag med "Takk for ditt kjøp av sesongkort" fra ticketco? Dette ble jo kjøpt i desember og jeg fikk en mail da og så kom det en til nå..

Edit: Ser nå at det står "Dato og klokkeslett for kjøpet: lørdag, 20. desember 2025, 08:18 CET" på mailen som jeg fikk nå. Er ingen rev på å sammenligne QR-koder, fikk jeg bare samme mail på nytt eller har de utstedt nye sesongkort pga sikkerhetsbrist e.l. ?
Svar
(03-31-2026, 02:42 PM)Grimm Skreiv: Litt på siden når det gjelder relevans, men var det bare jeg som fikk mail #2 i dag med "Takk for ditt kjøp av sesongkort" fra ticketco? Dette ble jo kjøpt i desember og jeg fikk en mail da og så kom det en til nå..

Edit: Ser nå at det står "Dato og klokkeslett for kjøpet: lørdag, 20. desember 2025, 08:18 CET" på mailen som jeg fikk nå. Er ingen rev på å sammenligne QR-koder, fikk jeg bare samme mail på nytt eller har de utstedt nye sesongkort pga sikkerhetsbrist e.l. ?

Fikk to sånne sjæl (min + minklanen), så tipper det er en bug og sendt til alle eller i hvert fall mange. 

Jeg skvatt litt og sjekka raskt kortet om det hadde gått noe ut, men det hadde det ikke. 

Tenk på antall solgte billetter da da, om vi kan selge alle sesongkort dobbelt. 

Fortsatt ikke i nærheten av utnyttelsesgraden glimt har budsjettert med når ny stadion står klar
Svar
(03-31-2026, 02:54 PM)Bohem33 Skreiv:
(03-31-2026, 02:42 PM)Grimm Skreiv: Litt på siden når det gjelder relevans, men var det bare jeg som fikk mail #2 i dag med "Takk for ditt kjøp av sesongkort" fra ticketco? Dette ble jo kjøpt i desember og jeg fikk en mail da og så kom det en til nå..

Fikk to sånne sjæl (min + minklanen), så tipper det er en bug og sendt til alle eller i hvert fall mange. 

Jeg skvatt litt og sjekka raskt kortet om det hadde gått noe ut, men det hadde det ikke. 

Tenk på antall solgte billetter da da, om vi kan selge alle sesongkort dobbelt. 

Fortsatt ikke i nærheten av utnyttelsesgraden glimt har budsjettert med når ny stadion står klar

Kom en mail fra klubben nå;
Til hjemmekampen mot Sandefjord ble det oppdaget en feil hos vår billettleverandør TicketCo, som førte til at det kunne stå feil inngang på din billett. Denne feilen er nå fikset!

Det har i dag blitt sendt ut nye sesongkort med riktig inngang til din registrerte e-post adresse.
Svar
Det sitter langt inne for meg å gi NFF ros, men her kommer det.

De har for en gangs skyld levert en ærlig presentasjon av hvordan banene vil se ut om vi snur serien.

12 treninger gjennomførte landslaget på Ullevål i oktober og november

I går så vi hvordan det gikk med den kalkulerte risikoen Norge tok i jakten på fordeler i Europa.

Ståle og alle spillerne ba sine sveitsiske kolleger om unnskyldning for hvordan det ble.

Tror vi det blir bedre om vi snur sesongen? Eller blir det da et absolutt krav at alle lag kun har kunstgress?

Det kan de jo finne på, så blir det vel bøter rett etterpå om det er miljøutslipp der og om et halvt år har et nytt utvalgt funnet ut at eneste mulighet for å lykkes i Europa er om alle har gress.

Om en måned eller to skal det spilles semifinale i cupen på den banen og finale i CL.

Jeg ser at noen kaller semifinalen for en finale, men det er den vel kun om Bodø vinner.
Dersom Brann, Aalesund eller KFUM vinner blir det en finale mellom fjorårets semifinale vinnere LSK.
Tapern av denne eventuelle finalen (det er vel kun nff som mener den er super) får ingenting som vanlig er i norske cupfinaler, vinneren får spille i Europa

Godt at de vil lytte og lære da
https://www.nrk.no/sport/oppladningen-ti...1.17833136

Vi får håpe de bruker VAR. Da blir det bra
Svar
https://www.vg.no/sport/i/43349q/odin-th...aert-toeft

Åpner opp etter skademarerittet: –⁠ Det har vært tøft
Men nå er Odin Thiago Holm (23) tilbake i klubben der han slo gjennom – med en optimisme om fremtiden.
Svar
LSK i medvind.
Leder borte mot Molde.
Og de slår sikkert Start hjemme kommende helg.
Så da vil de i tilfelle møte oss med full pott.
9 poeng på 3 kamper.
Vært heldig med motstandere i disse, og nå teller de fortsatt dager siden november 2024 hvor de ikke har tapt en seriekamp.
Grøss og gru.
Jeg frykter kampen mot de...og før det Fredrikstad.
Svar
Mario Gomes fikk rødt kort for Enga2 etter 12 mins.
Svar
Billettene mot LSK er lagt ut.
Det tok meg 22 minutter i kø før jeg slapp inn for å kjøpe.
Detta blir stinn brakke!

utsolgt:
https://www.vif-fotball.no/nyheter/derbyet-er-utsolgt
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 2 Gjest(er)