03-22-2026, 08:43 PM
| Avstemning Tipp på alt du tror Du har ikke tillatelse til å avgi stemme i denne avstemmingen. |
|||
| Sæter starter | 9 | 6.16% | |
| Sæter skårer | 25 | 17.12% | |
| Sæter skårer mer enn ett | 5 | 3.42% | |
| Ambina starter | 21 | 14.38% | |
| Haren får spilletid | 32 | 21.92% | |
| Rajko får spille mer enn sist | 15 | 10.27% | |
| Vi vinner | 28 | 19.18% | |
| Vi vinner 1-4 | 2 | 1.37% | |
| Når dommern blåser av er Enga på topp | 8 | 5.48% | |
| Ambina blir utvist | 1 | 0.68% | |
| Totalt | 146 stemmer | 100% | |
| * Du stemte på dette valget. | [Vis resultater] |
|
RBK - Enga Søndag 14.30 Årets første bortekamptråd i tippeform
|
|
03-22-2026, 09:11 PM
(03-22-2026, 08:43 PM)Grimm Skreiv: https://www.vif-fotball.no/nyheter/status-pa-ole-saeter Bra det da. Men er det hjernerystelse så er det nok 2-4 uker ute minst. Får håpe det går bra og han raskt er tilbake
Morrison var rundens mestertipper med nesten fullt hus.
Morrison tippet ikke at sæter skulle starte, skåre, skåre mer enn ett. Eller at Ambina skulle starte eller bli utvist. Eller at vi skulle vinne 1-4 Morrison tippet derimot at vi skulle vinne, være på topp når dommern blåste av og at Haren skulle få spilletid. På ett punkt to Morrison feil, Rajko fikk (ti min) mer spilletid enn i første runde. Det siste tolker jeg som en bevisst feil fra Morrison for å unngå spoilers. I første runde hadde nemlig Morrison rett på alt så da var jeg litt bekymra for at tippetrådene skulle ødelegge all spenning framover. Så dette var mye bedre. Men det er vel liten tvil om at forumet har funnet sin Nostradamus Ikke glem å sende meg morgendagens Eurojackpot tall på DM da Morrison. Over til selve kampen så blir jeg så utrolig glad av dette laget. Og er det noen man virkelig bør hylle nå er det vår bakre åtter Vi er det eneste laget som har spilt to seriekamper uten å slippe inn mål. Grepet med to defensive midtbanespillere har vært en suksess og #28 Westergaard er som sendt fra himmelen. Herre min skaper så god han er. Og Lange da, som putta ett mål i fjor og nå har dobbelt så mange på to kamper. Ambina var rusten da han kom inn i går synes jeg, men at vi klarer oss helt fint uten det som var vår viktigste spiller er jo helt ellevilt. Og i forsvaret og har Olsen og målskårer Näsberg virkelig tatt opp handsken, nå har Kevin trent halve uka, men det er ikke lett å krige seg inn til start plass der. Sjåtil har jeg vært skeptisk til, men i går hadde han full kontroll på rosenborgs beste spiller. Det er imponerende. Og Kolbeinn da, for en klassespiller. To assist i går. Håper inderlig at han vil bli værende her og at vi utløser opsjonen. Helt bakerst har vi Hedvall som ikke fikk så mye å gjøre i går, men sist varta han opp med strafferedning og en super redning på tampen og berget sånn sett seieren alene. Den fremre trioen har mye å gå på synes jeg. Thorvaldsen skapte mye i går, men det meste rant ut i sanden. Man ser jo ofte tilbake på sånne kamper og tenker at hadde bare Thorvaldsen skårt på den hockey-straffen sin helt i starten av kampen da kunne alt blitt annerledes. Sørensen har vært bleik i begge kampene egentlig. Han jobber hjemover altså, men skaper altfor lite offensivt. Grunde har vært noe bedre enn det, men veldig nærme mål har han ikke vært. Det var jo venta at angrepet skulle være vårt fremste våpen og at den største frykten var om vi ville slippe inn for mye. Sånn ser det ikke ut nå, men tenk så gode vi blir da om vi også får front trioen opp å går. Så er det ikke alt folk har sagt som har vært feil. Vi har en fantastisk bredde i år og mulighetene for å gjøre endringer fra benken er stor. Det så vi jo og i går da. Selv om det var jævlig synd at Sæter fikk seg en smell før han fikk fullbyrdet ydmykelsen av trønderne. Nå blir det et par uker med vår sol og topp stemning på trening. Sæter er nok snart tilbake, Haren vil gjerne starte og Rajko vil gjerne ha ti minutter mer neste gang og. Tenk om vi slår viking a. Da blir det bra fyr før derby da.
03-23-2026, 02:09 PM
(03-22-2026, 04:21 PM)mestah Skreiv:(03-22-2026, 04:18 PM)Wild Touch Skreiv: Synest vi har spillt bra i 1 omg. Utrolig kleint å høre på Alsaker. Høres ut som om RævBK er en million dollar Får være enige om å være uenige. Selvfølgelig ikke perfekt omgang, men det 2 kamp i år, på en temmelig kjiip gressmatte. Synest vi var mer giftige enn RævBK hver gang vi kom. Hadde bedre relasjoner enn dem i angrep. Jeg så faktisk lyst på det etter 1 omg.
03-23-2026, 03:58 PM
(03-23-2026, 02:09 PM)Wild Touch Skreiv:(03-22-2026, 04:21 PM)mestah Skreiv:(03-22-2026, 04:18 PM)Wild Touch Skreiv: Synest vi har spillt bra i 1 omg. Utrolig kleint å høre på Alsaker. Høres ut som om RævBK er en million dollar Enig i at gressmatta var ræv. Det hjalp nok ikke spillet vårt akkurat, nei. Og det positive er at vi står ganske bra defensivt. Så syntes jeg vi har mye å gå på når det gjelder det offensive, og å holde på ballen i laget. Jeg syntes RBK håndterte underlaget mye bedre enn oss, og at vi sleit veldig med pasningspillet. Det var jo nesten bare i backrekka vi klarte å sentre mer enn to pasninger. |
|
« Neste nyere | Neste eldre »
|
Bruker(e) som leser denne tråden: 4 Gjest(er)