(03-16-2026, 11:19 AM)papajoao Skreiv: (03-16-2026, 10:39 AM)hmchrist Skreiv: Bare sånn for å være et petimeter av en besserwisser. Ser at SIF er brukt ved et par anledninger i denne tråden. Det assosierer jeg (og trolig mange andre) med Strømsgodset Idrettsforening. Det er ingen I i Sandefjord Fotball. SF eller SFJ er derfor bedre forkortelser for Sandefjord.
Takk for oppmerksomheten 
Jeg burde vite om de har et nedsettende kallenavn eller noe sånt, men jeg synes de er ubetydelige nok til å ikke ha noen rivaler ...
Nord-vestfoldinger kaller dem wannabe-Bærum
Dårlig kamp, digg med 3 poeng. Sandefjord er gode på gørrkjedelig spansk possession-ball uten veldig mye framdrift. Skjønner likevel ikke hvorfor vi skal legge oss så dypt mot en targetspiss og to semi-trege vinger (med andre kvaliteter, altså).
Hedvall, Grunde og Westergaard var gode.
Sørensen, Kiil og Ivan var bra de også.
Lange var dårlig etter scoringa.
Bjørdal langt under pari. En halvmeter off i både posisjonering og pasninger. Men han kommer.
Sjåtil var som forventa. Bedre med Hedenstad, men har vi nå bare 3 backer? Det er litt krise...
Ole var som forventa.
Og Strand var jo helt gud!
Vinner på en dårlig dag. Litt tur er lov å ha, men det kan vi ikke regne med at fortsetter.