Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Treningskamper på Direktesport/TV2 Play vinter 2026
Sjøeng ser ut til å spille med verdens høyeste skuldre som så mange ganger før.
Finfin straffe
Svar
For et angrep vi har. Mye friskere i 2.omgang. Sjøvold også sharp. Spennende.
Svar
Djurgården har tatt over. Mye pga. dårlige oppspill. Nå må vi øve litt på å holde litt på ballen

Djurgården bytta akkurat inn Pascal Simpson tror jeg :-D

Fint mål av Djurgården, men Sjøeng burde ha gått etter den i allfall.

Promice skyter millimeter utenfor. Han må stille siktet før serien starter
Svar
Sjåtil må bli tøffere. I situasjonen rett før målet snur han seg bort fra skuddet i stedet for å blokkere, mens Sjøvold stuper inn og står i veien.
Svar
Grei treningskamp hvor vi er det beste laget totalt sett. Vi har mye bra spill, men Djurgården er ganske så effektive.
Djurgården er tipset som nummer 3 i årets serie (AI beregning), noe jeg ikke skjønner. De har mista mange spillere og ser ikke spesielt gode ut.

Vi har ingen keepere som klarer å spille en pasning lenger enn 5 meter, det bekymrer meg litt. Begge spiller med tresko ser det ut som.
Framover, fra midtbanen, ser vi meget sterke ut. Vi burde ha putta flere mål idag, det er helt sikkert.
Forsvaret er ikke veldig imponerende, og jeg er spent på hvilke 2 som foretrekkes i midten når serien starter.
Hedenstad er grei nok, men Pallas ser jeg ikke det helt store i.

Totalt sett en grei gjennomkjøring tenker jeg.
Svar
(02-14-2026, 05:50 PM)Fredmidt Skreiv: Sjåtil må bli tøffere. I situasjonen rett før målet snur han seg bort fra skuddet i stedet for å blokkere, mens Sjøvold stuper inn og står i veien.

Ja, svakt av han i den situasjonen. Dårlig plassering ofte også. Men det er heldigvis tidlig.
Svar
Fra diskutopia

Meldes også hos Trikkeligaen at det er lagt inn en ekstra treningskamp på Marbella. Samme dag som vi møter KFUM, lørdag 21. februar.

Blir først kamp mot Tromsø klokken 13, før vi møter KFUM klokken 16. Så der kjører vi to ellevere som skal få 90 minutter, trolig inkludert prøvespillere.
Svar
(02-15-2026, 12:56 PM)Glennsoe Skreiv: Fra diskutopia

Meldes også hos Trikkeligaen at det er lagt inn en ekstra treningskamp på Marbella. Samme dag som vi møter KFUM, lørdag 21. februar.

Blir først kamp mot Tromsø klokken 13, før vi møter KFUM klokken 16. Så der kjører vi to ellevere som skal få 90 minutter, trolig inkludert prøvespillere.

Smart å gjøre det slik. Det er ihvertfall noe som er forbedret fra ifjor,  at vi har to 11' ere vi kan matche. Tror også vi er spillemessig forsterket.
Svar
Obassi er blant spillerne som er med ned til Marbella, så det betyr vel at Stabæk ikke bet på agnet..
Svar
(02-15-2026, 04:03 PM)Wild Touch Skreiv:
(02-15-2026, 12:56 PM)Glennsoe Skreiv: Fra diskutopia

Smart å gjøre det slik. Det er ihvertfall noe som er forbedret fra ifjor,  at vi har to 11' ere vi kan matche. Tror også vi er spillemessig forsterket.

Blir spennende å se om de begynner å spisse laget, hadde vært interessant å sett "førstelaget" mot Tromsø, og utfordrerlaget etterpå mot KFUM.
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 2 Gjest(er)