Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Eliteserien 2026
#31
Kongsvinger hadde sin årlige "Kil" awards i går og Lucas Haren vant 2 priser - Årets toppscorer og spillernes spiller

Dette er fra glomdalen.no

Lucas Haren hadde spilt inn en videobeskjed for anledningen. Uheldigvis så var det Jørn Karlsrud som hadde oversatt og tekstet danskens tale. Der kom det flere sviende utsagn, som blant annet at spissen har fått mer kroner inn på kontoen etter overgangen.
Svar
#32
Kan diskuteres om denne hører til eliteserien 2026 eller 2025.
Tv2 presenterer spillernes favorittbane:
https://www.tv2.no/sport/spillerne-har-t.../18505383/

Journalisten som har undertegnet denne har ikke vært på jobb.
For Intility havner altså som nr 11 av 16 blant gutta men på topp blant jentene.
Her er det noe fryktelig rart mellom hva kjønnene har av krav., eventuelt hva slags standard de er vant med...

Så er vel uansett 3,27 på en skala fra 1-5 helt ok..
Svar
#33
(01-27-2026, 09:45 PM)Loffen Skreiv: Kan diskuteres om denne hører til eliteserien 2026 eller 2025.
Tv2 presenterer spillernes favorittbane:
https://www.tv2.no/sport/spillerne-har-t.../18505383/

Journalisten som har undertegnet denne har ikke vært på jobb.
For Intility havner altså som nr 11 av 16 blant gutta men på topp blant jentene.
Her er det noe fryktelig rart mellom hva kjønnene har av krav., eventuelt hva slags standard de er vant med...

Så er vel uansett 3,27 på en skala fra 1-5 helt ok..

Er vel bare selve banen det er satt karakter på blant herrene, ikke fasiliteter, mens hos damene har de satt karakter på helhetsopplevelsen.
Intility er et moderne anlegg, og når damene ellers spiller på arenaer som på Røa, Grorud og Kringsjå, så er det ikke så rart "vi" havner på topp.
Svar
#34
Ny styreleder i VIF elite. Søren Eriksen. Noen som kjenner han bedre enn presentasjonen her:

https://www.vif-fotball.no/nyheter/eriks...ball-elite
Svar
#35
(01-29-2026, 04:36 PM)Wild Touch Skreiv: Ny styreleder i VIF elite. Søren Eriksen. Noen som kjenner han bedre enn presentasjonen her:

https://www.vif-fotball.no/nyheter/eriks...ball-elite

Tror han og Martin Andresen drev med Euro-paller sammen i Smart Retur. Og var vel også i rollen som Aalbu har i dag rundt da Martin Andresen var her. 

Ser ut som Daniel Østbye som også var i markedsavdelingen rundt samme tid også ble med til Smart Retur. Og er i hockey nå.

Vanskelig å mene så veldig mye. Han har sannsynligvis mer innsikt i det å drive fotballklubb enn gamle Eriksen og en klar Vålerenga link. Sikkert en flink fyr. 

Spørsmålet er jo mer hva dette styret skal gjøre da. Hvis han blir valgt, noe han sikkert blir, så blir det jo han som er styreleder i tiden vi har igjen med Trøim. 

Det er jo rimelig å tenke at styret i klubben i løpet av neste par årene skal presentere minst 3 ulike alternativer.

Enten å drive klubben alene, uten investorer. Eller å reforhandle en avtale med Trøim. Eller å inngå en liknende avtale med noen andre som ikke heter Tor Olav Trøim.
Svar
#36
(01-29-2026, 05:12 PM)NilsDN Skreiv:
(01-29-2026, 04:36 PM)Wild Touch Skreiv: Ny styreleder i VIF elite. Søren Eriksen. Noen som kjenner han bedre enn presentasjonen her:

https://www.vif-fotball.no/nyheter/eriks...ball-elite

Tror han og Martin Andresen drev med Euro-paller sammen i Smart Retur. Og var vel også i rollen som Aalbu har i dag rundt da Martin Andresen var her. 

Ser ut som Daniel Østbye som også var i markedsavdelingen rundt samme tid også ble med til Smart Retur. Og er i hockey nå.

Vanskelig å mene så veldig mye. Han har sannsynligvis mer innsikt i det å drive fotballklubb enn gamle Eriksen og en klar Vålerenga link. Sikkert en flink fyr. 

Spørsmålet er jo mer hva dette styret skal gjøre da. Hvis han blir valgt, noe han sikkert blir, så blir det jo han som er styreleder i tiden vi har igjen med Trøim. 

Det er jo rimelig å tenke at styret i klubben i løpet av neste par årene skal presentere minst 3 ulike alternativer.

Enten å drive klubben alene, uten investorer. Eller å reforhandle en avtale med Trøim. Eller å inngå en liknende avtale med noen andre som ikke heter Tor Olav Trøim.

På tide med en uttalelse fra Siem kanskje. Han er jo "bro" mellom eier og klubb (eller ett eller annet.... sukk).
Svar
#37
Ofkir løper på kunstgresset i Valhall i dag. Litt prega, men er jo tydelig framgang. Litt forsiktig trening med ball sammen mer Hedenstad, men det så litt vondt ut.
Svar
#38
(02-03-2026, 11:19 AM)Fredmidt Skreiv: Ofkir løper på kunstgresset i Valhall i dag. Litt prega, men er jo tydelig framgang. Litt forsiktig trening med ball sammen mer Hedenstad, men det så litt vondt ut.

Spørs om vi ser han igjen for a-laget.
Måtte være noen små innhopp på slutten av sesongen da.
Og kontrakten hans går jo ut etter denne.

Litt leit. Han virka jo å være i dytten når skaden kom.
Svar
#39
(01-29-2026, 04:36 PM)Wild Touch Skreiv: Ny styreleder i VIF elite. Søren Eriksen. Noen som kjenner han bedre enn presentasjonen her:

https://www.vif-fotball.no/nyheter/eriks...ball-elite

Eriksen har vært vif-supporter i alle år, og er en skarp type.
Svar
#40
Både Kevin og Vegard med for fullt i fullbanespill på dagens trening.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 5 Gjest(er)