Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 5 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykter og ønsketråd overgangsvindu vinter 2026
Det blir i det minste godt å få slutt på sæter diskusjonen.

Er det riktig så tipper jeg at det ikke er oss han kommer til. Det har vært altfor lite rykter om det nå til at jeg tror det er det som skjer, men tiden vil vise.

Så kan man jo bli lett bekymret over at første vb tydeligvis glapp og to spillere vi vet vi har vært interessert i over tid Rosed og Sæter går til andre klubber.

In Grundetjern we trust, men det skal jobbes hardt for å finne en brukbar backup som helst er norsk og ikke for dyr.

Angående vb-en det ble fortalt at vi jobbet med og at det var fifty fifty for om ville løse seg så tror jeg de var ganske sikre på å få han inn når de gikk ut med det.
Så høres litt ut som nok en spiller glapp helt i sluttfasen. Det ble jo fortalt i en pod en gang jeg tror det var Petter Myhre hos vpn eller Trikkeligaen som sa at vi hadde seks case før forrige sesong som glapp mellom fingrene våre.
Så ja vi har blitt mye bedre på å ikke betale mer enn vi må, men kanskje har det også en pris og gjør at man ved å tyne ut det siste på overgangssum og lønn risikerer og miste en del.
For så vidt både logisk og ønskelig det, så får man etter hvert evaluere om man skulle vært villig til å strekke seg litt lenger for å lande de vi har tro på.

Om jeg forstår laget på nettsiden vår fra 5-1 kampen riktig så brukte vi i andre omgang Ambina som stopper og Strand som back. Da trener to av spillerne i helt andre posisjoner enn jeg håper de skal brukes. Det har lite å si første kamp selvsagt, men for gode treningers skyld trenger vi å ha dobbelt sett med backer som kan sparre hverandre. Og midtbanespillerne trenger å trene på å spille på midtbanen.
Svar
(01-23-2026, 09:16 AM)Glennsoe Skreiv: Meldes/Ryktes på diskutopia at Ole Sæter er solgt

Står ingenting om hvor eller til hvem..

Ingen andre en en forumpost melder dette foreløpig, så da stemmer det neppe..

LSK solgte jo en spiss i går…
Svar
Vi jakter jo en Vb så det er vel nærmest bankers inn.
Jeg tolker Graff dit at vi også leter etter spiss, men der tror jeg vi er avhengig av å finne en god deal og er villige til å la det ligge fremfor å hente en vi ikke er sikker på.

Når det gjelder kampen i Spania og posisjoner, så bytta vi vel hele elleveren i pausen så da blir det jo litt krøll. Legger ikke mye i det.
Svar
Ja, vb er nok bankers. Spiss, det er egentlig ingen tvil om at vi trenger et alternativ til Grunde.

En spiller det er mer stille rundt er jo Sandal fra Kåffa. Men det er kanskje aktuelt først hvis Ambina drar.

Rosted til Sarp så jeg noen skrev. Og det er vel ok. Nå som vi fikk inn Ivan så er det vel i andre enden av skalaen aldersmessig vi bør se etter stopper.

Vi får vel bare se hva som skjer. Rajkovic, Westergaard og Haren allerede inn. Legg på en spiss og en venstreback og vi er på 5 inn. Så veldig mye mer enn det er de neppe interessert i å skifte ut hvis noen heller ikke går ut.
Svar
(01-23-2026, 12:08 PM)Hvalkjøtt Skreiv: Vi jakter jo en Vb så det er vel nærmest bankers inn.
Jeg tolker Graff dit at vi også leter etter spiss, men der tror jeg vi er avhengig av å finne en god deal og er villige til å la det ligge fremfor å hente en vi ikke er sikker på.

Når det gjelder kampen i Spania og posisjoner, så bytta vi vel hele elleveren i pausen så da blir det jo litt krøll. Legger ikke mye i det.

Vi valgte å la spissplassen stå åpen på slutten av sommervinduet også fordi vi ikke fant et alternativ som var godt nok. Samtidig kan vi ikke gå to overgangsvinduer uten å hente inn en backup eller konkurrent til Grunde. Med den innsatsen og dedikasjonen han viser, er det naturlig at det kan komme noen belastninger underveis. 

Første prioritet nå er uansett venstreback, og jeg håper vi får landet den løsningen veldig raskt.
Svar
(01-23-2026, 12:26 PM)NilsDN Skreiv: Ja, vb er nok bankers. Spiss, det er egentlig ingen tvil om at vi trenger et alternativ til Grunde.

En spiller det er mer stille rundt er jo Sandal fra Kåffa. Men det er kanskje aktuelt først hvis Ambina drar.

Rosted til Sarp så jeg noen skrev. Og det er vel ok. Nå som vi fikk inn Ivan så er det vel i andre enden av skalaen aldersmessig vi bør se etter stopper.

Vi får vel bare se hva som skjer. Rajkovic, Westergaard og Haren allerede inn. Legg på en spiss og en venstreback og vi er på 5 inn. Så veldig mye mer enn det er de neppe interessert i å skifte ut hvis noen heller ikke går ut.

Hvis vi ikke styrker midstopperplassen, må vi begynne å score fler mål. Vår danske venn bak der virker jo å være fullstendig porselen, og Ivan er ikke så god som jeg hadde håpet. Men har vi ikke råd, så har vi ikke råd. Får håpe noen har tatt noen steg i vinter.
Svar
Rijks på vei til Bristol Rovers:

https://www.bristolpost.co.uk/sport/foot...d-10772663
Svar
(01-23-2026, 03:03 PM)Kriger'n Skreiv: Rijks på vei til Bristol Rovers:

https://www.bristolpost.co.uk/sport/foot...d-10772663

Litt vemodig er det jo, fin fyr med kul sticker. 

Men tenker man seg litt om så er det nok veldig bra for alle parter. 

Unner han virkelig å lykkes, men tror han er langt unna å få spilletid her. Vi tjener vel neppe mye på det vil jeg tro, men vi frigjør lønn og kanskje får vi et par Euro. 

Alt som gjør det lettere for Jokke å få fatt i en vb er positivt
Svar
Jeg tror vi alle er enige om at dette er best for både Rijks og klubben, ikke sant?
Svar
Nivå 4 i England, og kjemper for å unngå nedrykk til nivå 5. Kontrakt til 30/6 2026, så her blir det småkroner. Hyggelig hvis han lykkes.
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 23 Gjest(er)