I siste Stang Ut sier Graff at VB selvfølgelig er pri en, men at vi også ser etter en offensiv spiller. https://open.spotify.com/episode/7ChbmeugPFuVc9JsYuSuhw
For meg i hvert fall gir det ingen mening om han mener noe annet enn spiss med offensiv spiller.
Ellers topper Grundetjern mange av testene våre. På løpskraft og presspill er han best av alle i eliteserien.
Husker jeg riktig så han at vi måtte selge for 40 mill i 2024
30 mill i 2025
Og at vi håper det blir lavere i år for å gjøre oss mer konkurransedyktige.
Men det skal selvfølgelig vedtas på årsmøte.
Ellers litt mer om at vi ikke stod bak noen av de 35 største spillerkjøpene og at vi fort må investere mer for å nå Europa.
Årets målsetning er å ta flere poeng enn i fjor (43)
Nå kom vi kanskje kunstig høyt ut fra poeng i fjor da. Sier vi 44 poeng som er ett poeng mer enn i fjor så ville vi i 2024 kommet på 7 plass hele 6 poeng bak FFK på sjetteplass.
2023 ville vi blitt nummer seks ett poeng foran lsk.
2022 ville vi blitt nummer seks a poeng med oss selv som ble nummer seks
2021 ville vi blitt nummer åtte ett poeng bak oss selv som selvfølgelig ble nummer syv
Så kan man jo diskutere om det er bedre å bli nummer seks med 43 poeng som vi ble i år
Eller nummer åtte med 44 poeng som da vil oppfylle målet om flere poeng.
Hele episoden er gull om man vil ha litt innsikt i klubben.
For meg i hvert fall gir det ingen mening om han mener noe annet enn spiss med offensiv spiller.
Ellers topper Grundetjern mange av testene våre. På løpskraft og presspill er han best av alle i eliteserien.
Husker jeg riktig så han at vi måtte selge for 40 mill i 2024
30 mill i 2025
Og at vi håper det blir lavere i år for å gjøre oss mer konkurransedyktige.
Men det skal selvfølgelig vedtas på årsmøte.
Ellers litt mer om at vi ikke stod bak noen av de 35 største spillerkjøpene og at vi fort må investere mer for å nå Europa.
Årets målsetning er å ta flere poeng enn i fjor (43)
Nå kom vi kanskje kunstig høyt ut fra poeng i fjor da. Sier vi 44 poeng som er ett poeng mer enn i fjor så ville vi i 2024 kommet på 7 plass hele 6 poeng bak FFK på sjetteplass.
2023 ville vi blitt nummer seks ett poeng foran lsk.
2022 ville vi blitt nummer seks a poeng med oss selv som ble nummer seks
2021 ville vi blitt nummer åtte ett poeng bak oss selv som selvfølgelig ble nummer syv
Så kan man jo diskutere om det er bedre å bli nummer seks med 43 poeng som vi ble i år
Eller nummer åtte med 44 poeng som da vil oppfylle målet om flere poeng.
Hele episoden er gull om man vil ha litt innsikt i klubben.