Trådvurdering:
  • 3 stemmer - 4.33 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykter og ønsketråd overgangsvindu vinter 2026
(11-05-2025, 03:16 PM)JackBlack Skreiv: Lars Olden Larsen burde være noen vi kikker på om ikke Tromsø utløser opsjonen de har i låneavtalen.
Oslogutt, kan spille på kant og som indreløper.

Vi har ikke bruk for flere RBK-supportere i troppen, finnes mange bedre der ute. Nei takk!
Svar
(11-09-2025, 11:48 PM)BohemFraØst Skreiv:
(11-05-2025, 03:16 PM)JackBlack Skreiv: Lars Olden Larsen burde være noen vi kikker på om ikke Tromsø utløser opsjonen de har i låneavtalen.
Oslogutt, kan spille på kant og som indreløper.

Vi har ikke bruk for flere RBK-supportere i troppen, finnes mange bedre der ute. Nei takk!

Var ikke klar over hans evt klubbsympatier. 
Men han har vært strålende for Tromsø.
Svar
Han spilte på Årvoll før han kom hit. Virker rart om han skulle være RBK supporter
Svar
Tenker nå vi trenger andre spillere før Lars Olden kan vurderes.Vinger har vi nok av. Vi trenger derimot først en spiss, en ny sekser som kan steppe inn for Ambina og en VB som forhåentligvis blir Vini.
Svar
(11-10-2025, 08:25 PM)NilsDN Skreiv: Han spilte på Årvoll før han kom hit. Virker rart om han skulle være RBK supporter

Har spilt med han i Årvoll jeg, klink Rosenborg-supporter!

(11-10-2025, 08:27 PM)Blue 1978 Skreiv: Tenker nå vi trenger andre spillere før Lars Olden kan vurderes.Vinger har vi nok av. Vi trenger derimot først en spiss, en ny sekser som kan steppe inn for Ambina og en VB som forhåentligvis blir Vini.

Ja, kommer jo inn en ny ving 01.01, synd
Med skaden til Ofkir. Med de prestasjonene han hadde kunne han kanskje blitt solgt.
Svar
Vår nye ving Lucas Haren ble årets spiller i Obos-ligaen ifølge SofaScore. Har du et edderkoppnett over ferdighetene hans, @papajoao?
Svar
Hva skjer med Vini? Dagene og ukene går og vi har fortsatt ikke fått no info om vi skal signere han. Ikke lenge til lånet avsluttes og kjøpsopsjonen utgår. Er spilleren for dyr eller er det spilleren som ikk vil signere? Han kan da umulig ønske seg tilbake til en liten klubb som Halmstad.
Svar
(11-12-2025, 06:27 PM)Blue 1978 Skreiv: Hva skjer med Vini? Dagene og ukene går og vi har fortsatt ikke fått no info om vi skal signere han. Ikke lenge til lånet avsluttes og kjøpsopsjonen utgår. Er spilleren for dyr eller er det spilleren som ikk vil signere? Han kan da umulig ønske seg tilbake til en liten klubb som Halmstad.

Ja, på tide at Jokke finner seg en podcast han kan være med i og fortelle litt om hva som skjer.
Svar
(11-12-2025, 06:27 PM)Blue 1978 Skreiv: Hva skjer med Vini? Dagene og ukene går og vi har fortsatt ikke fått no info om vi skal signere han. Ikke lenge til lånet avsluttes og kjøpsopsjonen utgår. Er spilleren for dyr eller er det spilleren som ikk vil signere? Han kan da umulig ønske seg tilbake til en liten klubb som Halmstad.

Utlånet går jo ikke ut før 31.12 så fortsatt god tid, tipper det sikkert kommer en avklaring etter siste seriekamp og til 31.12. 

De har vel gått ut og sagt at de ønsker å benytte seg av opsjonen også
Svar
(11-12-2025, 03:26 PM)Tazen Skreiv: Vår nye ving Lucas Haren ble årets spiller i Obos-ligaen ifølge SofaScore. Har du et edderkoppnett over ferdighetene hans, @papajoao?

Når det gjelder Haren, har han de beste offensive, pasnings- og sjanseskapende statistikkene han kan tenke seg. Hans fysiske og intensitetsstatistikk er utrolig nok også blant de beste i OBOS. Høy arbeidsinnsats.

Jeg er partisk når det gjelder ham; jeg ville ha hentet ham direkte fra den danske divisjonen 3 til England. Den danske divisjonen 3 har noen utrolige spillere som viser seg å være veldig gode i de høyere divisjonene, slik Kubel gjør i år.

En annen ting jeg kan si om ham, som jeg hørte: han hadde tilbud fra Allsvenskan og Eliteserien om mer penger, men han valgte oss, selv om lønnen var lavere.
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 6 Gjest(er)