Tråder: 0
Ble medlem: Oct 2023
Omdømme:
23
08-17-2025, 10:52 PM
(Dette innlegget blei sist endra: 08-17-2025, 10:55 PM av Østblokka.)
(08-17-2025, 10:01 PM)Wild Touch Skreiv: (08-17-2025, 08:44 PM)SKYTDA Skreiv: Å så sinna Flemmern. Skal ikke søke jobb i NFF da?
Ikke alle som følger Vålerenga er gamle sure gubber.
Ikke bare han som er sinna, tipper 99% av Vålerenga fans synest dette var lavmål!!
Folk som sitter i Tyskland i og sutrer over stemningen på tribunen. Trist.
Tråder: 10
Omdømme:
142
08-17-2025, 11:26 PM
(Dette innlegget blei sist endra: 08-17-2025, 11:29 PM av hmchrist.)
(08-17-2025, 10:52 PM)Østblokka Skreiv: (08-17-2025, 10:01 PM)Wild Touch Skreiv: (08-17-2025, 08:44 PM)SKYTDA Skreiv: Å så sinna Flemmern. Skal ikke søke jobb i NFF da?
Ikke bare han som er sinna, tipper 99% av Vålerenga fans synest dette var lavmål!!
Folk som sitter i Tyskland i og sutrer over stemningen på tribunen. Trist.
Du veit du er tom for argumenter når du må kalle medsupportere for gamle sure gubber og diskvalifisere TV-seere fra å delta i debatten rundt tribunekulturen...
Jeg slenger meg på bølgen av gamle sure gubber. Dagens kamp er den desidert kjipeste kampen jeg har opplevd som Klansmedlem. Har Klanen helt resignert og overlatt alt som har med tribunekultur å gjøre til jyplingene i Ikaros?
Å ufrivillig bli en del av bursdagsfeiringa til en umoden, kvisete 15-åring som på ingen måte viser seg tilliten til å få holde alene-hjemme-fest verdig, føltes rett og slett skammelig pinlig. Å feire 15 år med et par shots og en kald øl er en ting, men å helle i seg hele forbanna spritflaska og skylle den ned med ei kasse øl må jo gå til helvete. (Nei da, jeg mener ikke at det var fyll på tribunen. Det var et språklig bilde, en slags sammenlikning, for å beskrive dette med å overdrive...)
Jeg mener pyroteknikk generelt er noe dritt, men aksepterer at andre mener noe annet. Røyk og blinkere og noen bluss får vi kanskje tåle, i moderate mengder, men i så voldsomme mengder blir det rett og slett alt for mye av det gode for de aller fleste av oss.
Og fyrverkeri ut på banen? Rein skjær galskap og idioti. Jeg blir helt matt!
Det kan ikke bare være vi som er gamle sure gubber som synes fyrverkeri ut på banen er langt, langt over streken? Det må da selv "unge blide guttunger" forstå?
Sportslig en skikkelig opptur i dag, men det skjemmes av overdreven bruk av pyroteknikk.
Omdømme:
21
Du vet jo det at hvis du er 12 år, er argumentet med at alle andre er gamle rimelig garantert å treffe. Og da gjelder vel 12 både som faktisk og mental alder.
Tråder: 7
Omdømme:
45
Godt skrevet, hmchrist.
Selv satt jeg høyt oppe på taxi-tribunen.
Følte meg rimelig trygg, men jeg så måpende voksne og skremte unger.
Kan være at flere av dem ikke tør eller ønsker å komme tilbake på kamp, så lenge disse hjernedøde pøblene får fortsette.
Her MÅ det ryddes opp!
De ikke bare ødelegger for klubben ved at den helt sikkert får en stor bot, men også ved å skremme folk bort fra kamp.
Identifiser de mest sentrale pøblene, la de få betale den kommende bota(om så månedlige avdrag i 20 år...for disse unge har vel ikke spesielt god råd) og utesteng dem til de har blitt VOKSNE.
Ble medlem: Jan 2025
Omdømme:
36
Utmerket atmosfære i dag, med mange fans som ropte på sidelinjen, høy intensitet og mye støtte.
Fyrverkeri på banen setter sikkerheten til utøvere og ansatte i fare. Jeg liker fyrverkeri og pyro, men med sikkerhet for alle.
Som med alt i livet, når det blir for mye av det, slutter det å være gøy og blir en plage. Jeg tror kulturen på tribunen blir sterkere, at støtten fortsatt er viktig for spillernes moral, og at vi er mye bedre enn andre fans i landet.
Tråder: 4
Omdømme:
22
08-18-2025, 01:35 AM
(Dette innlegget blei sist endra: 08-18-2025, 02:00 AM av Grimm.)
Aaaaah, ikke noe som å svinge innom forumet her for å finne surpompene. Det var smil hele stadion rundt og helt 17.mai stemning for de som var der, fyrverkeri og alt. Alle jeg møtte (på og utenfor stadion, på vei fra og på t-banen) var strålende fornøyde og merkelig nok var ikke bursdagsbarnet eller feiringa en del av diskusjonen - det virker å være forbeholdt de som sitter i sofaen og mener mye, nok om det.
Bjørdal - on fire i dag. Banens beste i min øyne. Gjorde veldig mange inngripen, både offensivt og defensivt - helt fantastisk.
Ofkir - han gjør det vanskeligere og vanskeligere å mislike han. Han er egentlig tilgitt i mine øyne etter de kampene han har spilt, men jeg kommer aldri til å si det høyt så han fortsetter å levere. Vi vil ikke at han slapper av og tror han er ute av hundehuset. 
Hedvall - så ut som om han spist overdose av sukker etter kampen, feira med hele kroppen hele tida - herlig å se!
Sørensen - Egentlig ikke så synlig som målprotokollen tilsier, men den sier jo sitt.
3-0 målet - Jesus, blir mange år til jeg ser noe lignende igjen. Den så ut som et håpløst frispark men satt plutselig som ei kule, tror noen fysiske lover ble brutt der.
Alt i alt var det bare solstråler som forlot stadion, morsomt å se de mørke skyene her. Kos dere med det, hilsen spritafylla.
Ps! Sørgebånda var pga Klanslegende Rune Romslo som nylig gikk bort samt en fra klubben som jeg dessverre ikke husker eller finner navnet på. Vålerenga Elites twitter-konto svarte på det, men jeg har ikke konto der.
Edit: Skal sies at jeg diskuterte hvor stor bota kom til å bli, men var ikke så mange som var opphengt i det. Jeg landa ikke på noe svar jeg heller, om noen lurte men nff kommer garantert til å overreagere.
Edit2: Ref. Rune: https://www.aperopet.no/valerenga-sandef...ere-poeng/
Ble medlem: Jul 2025
Omdømme:
0
Påfallende at de som klager mest på ikaros sin feiring er de som sitter hjemme og skriver om kampen, eventuelt er på mobilen i stedet for å heie/se på kampen. Sikkert et koselig ekkokammer her, men jeg tror dere undervurderer hvor enormt mye ikaros trekker ungdommer og yngre til kamp, noe det er manko på her inne. Selvfølgelig er det ikke bra med så kokos opplegg som i dag, men jeg syntes selv det var greit for én kamp, mtp. 15-års jubileum.
Tråder: 1
Ble medlem: Apr 2024
Omdømme:
32
Til tider årsbeste,så falt intensiteten og vi inviterte de inn før vi avsluttet bra.
Samme lag minus Ambina fra start i neste kamp takk..
Omdømme:
14
(08-17-2025, 09:53 PM)Trazan Apansson Skreiv: (08-17-2025, 08:44 PM)SKYTDA Skreiv: Å så sinna Flemmern. Skal ikke søke jobb i NFF da?
Nei. Men altfor mange som gjør det er idioter og setter seg selv foran klubben.
Joiner deg på den.
Ødelegger gresset og kan skade spillere.
Det får stå deres egen regning, ikke klubbens.
Jeg vil ha målet til Vini, i glass og ramme. Kunst.
Omdømme:
23
(08-18-2025, 01:35 AM)Grimm Skreiv: Aaaaah, ikke noe som å svinge innom forumet her for å finne surpompene. Det var smil hele stadion rundt og helt 17.mai stemning for de som var der, fyrverkeri og alt. Alle jeg møtte (på og utenfor stadion, på vei fra og på t-banen) var strålende fornøyde og merkelig nok var ikke bursdagsbarnet eller feiringa en del av diskusjonen - det virker å være forbeholdt de som sitter i sofaen og mener mye, nok om det.
Det er akkurat det, så kommer man inn her og de gamle grinebiterne sitter og sutrer som vanlig.
|