Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stolt av gutta! Vålerenga - Kristiansund. Dette tar vi!!
Styret må gå. Nei, fuck it. Alle må gå!!
Svar
Borchgrevink - Følesfylt intervju etter kampen med utrolig motivasjon for å bli med videre.
Kaptein Strandberg - Stikker fra stadion uten å snakke med noen, går forbi alt av presse utenfor Intility.
Litt av ett forbilde, takk for ingenting og dra videre du kaptein kjeks
Svar
(12-10-2023, 11:13 PM)KampenUltras Skreiv: Borchgrevink - Følesfylt intervju etter kampen med utrolig motivasjon for å bli med videre.
Kaptein Strandberg - Stikker fra stadion uten å snakke med noen, går forbi alt av presse utenfor Intility.
Litt av ett forbilde, takk for ingenting og dra videre du kaptein kjeks

Strandberg håper jeg forsvinner. Hans eget spill står ikke i stil til de skyllebøttene han han jevnlig deler ut til sine lagkamerater.
Det overrasker meg hvis han blir savnet i garderoben.
Svar
Så hva er grunnen til at Vålerenga gjør det så dårlig hjemme, og spillerne (spesielt unggutta) ser ut som forskremte høns ut på banen? Jeg mener Patriot må ta sin del av skylda for det. Det er første året jeg har stått der noen ganger i år, og makan til negativitet og kjefting på egne spillere har jeg aldri hørt, annet enn fra supportere i klubber vi ikke ønsker å bli sammenlignet med. Hva tror dere dere bidrar med med sånt? Kan dere ikke la den surmulinga fordi dere har blitt så gamle og passé gå ut over andre enn laget dere sier dere støtter? Husk at det er kommentarene fra langsidene spillerne hører best. Så Patriot: Gratulerer med å bryte ned spillerne i hver eneste hjemmekamp a! Og gratulerer med nedrykket, det fikk dere fint til med den flotte tribuneinnsatsen deres.
Svar
(12-11-2023, 12:09 AM)Trad72 Skreiv: Så hva er grunnen til at Vålerenga gjør det så dårlig hjemme, og spillerne (spesielt unggutta) ser ut som forskremte høns ut på banen? Jeg mener Patriot må ta sin del av skylda for det. Det er første året jeg har stått der noen ganger i år, og makan til negativitet og kjefting på egne spillere har jeg aldri hørt, annet enn fra supportere i klubber vi ikke ønsker å bli sammenlignet med. Hva tror dere dere bidrar med med sånt? Kan dere ikke la den surmulinga fordi dere har blitt så gamle og passé gå ut over andre enn laget dere sier dere støtter? Husk at det er kommentarene fra langsidene spillerne hører best. Så Patriot: Gratulerer med å bryte ned spillerne i hver eneste hjemmekamp a! Og gratulerer med nedrykket, det fikk dere fint til med den flotte tribuneinnsatsen deres.

Hva faen? Jeg veit ikke hvor du sitter, men jeg har aldri hørt noen klage på ungutta våre. Børven, Strandberg, Strand har fått sitt i år, men hverken Sjøeng, Riisnæs, HK eller noen av angriperne har fått noe som helst. Ok, kanskje Dicko litt, når han ikke gadd jobbe hjem.

Da kan det like godt være dere som står og synger evighetssanger uten noen som helst tilknytning til kampen, eller hva? Men jeg mener ikke det, for det er faen ikke supporterne sin skyld at vi går ned. Det er bare helt idiotisk å melde.

Og ungutta har ikke sett ut som forskremte høns. De er unge, noen av dem kanskje _for_ unge, og de spiller for en trener som er redd for skyggen sin. Det _kan_ jo hende han og den negative LSK-spillestilen hans ikke akkurat innbyr til selvtillit og leken fotball, eller hva? Ungdommene blomstra under DEF, mens de har i beste fall stagnert under Bakke.
Svar
Patriot tribunens skyld, det var dagens.. Mye bedre å stå med ryggen til kamp og synge monotont uten en reaksjon på hva som skjer på banen verken i motstanders eller egen 16 meter eller stå å hamre løs på faens jævla tromme i 2x45 + Herregud for en gjeng..

Vi fikk som fortjent, men det var ikke supporternes skyld!

Neste år kan vi håpe på litt mer offensiv fotball og ikke parkering av buss?
Svar
Vi fikk som fortjent, men jeg skjønner heller ikke hvorfor vi skal synge disse evighetssangene fuckings hele tiden. Hva med å synge etter hva som skjer på banen? Og den jævla tromma!! Fy faen få den vekk! Og snøballkastinga i dag… nei ikaros er en patetisk gjeng!!
Svar
Tromming er for bønder og jeg blir oppgitt når jeg må høre på det jævlige bråket hele kampen. Fullstendig ukonstruktiv, stemningsødeleggende støy. Da kan vi faen meg likegodt begynne å spille musikk etter scoringer for helt å resignert som supportere.
Svar
(12-11-2023, 12:35 AM)Goliat Skreiv: Patriot tribunens skyld, det var dagens.. Mye bedre å stå med ryggen til kamp og synge monotont uten en reaksjon på hva som skjer på banen verken i motstanders eller egen 16 meter eller stå å hamre løs på faens jævla tromme i 2x45 + Herregud for en gjeng..

Vi fikk som fortjent, men det var ikke supporternes skyld!

Neste år kan vi håpe på litt mer offensiv fotball og ikke parkering av buss?

Goliat, det heter: Å hamre løs på den faens jævla tromma.
Ellers er jeg enig med deg.

Jeg tror ikke at det enda er vitenskapelig bevist at monotone evighetssanger påvirker resultatene på banen, men fy faen så irriterende noen av de såkalte nye sangene er.
Før var Enga kjent for kjapp humor og sang om det som skjedde på banen.
Svar
Er det ikke på tide å pensjonere den jævla tromma. Føler at vi har blitt en copycat av bøffla.. Støtter ForrestGump! Før var Enga kjent for kjapp humor og sang om det som skjedde på banen!
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 3 Gjest(er)