01-07-2026, 09:37 PM
01-07-2026, 10:30 PM
(01-07-2026, 09:37 PM)themenace Skreiv: [ -> ]Noe som vet noe rundt denne?
https://x.com/stian1957/status/200896932...2sookXkLpg
Ikke noe mer enn at TV 2 siterer agenten som sier det er flere klubber som er interessert. Ganske sikker på at VIF er den ene. Men om Rønningen ønsker å bo hjemme på Lillehammer tror jeg nok at han velger Storhamar. Å si at flere er interessert er sikkert et forsøk på å få klubber til å by over hverandre.
01-08-2026, 03:31 AM
Har på følelsen at Sverre trives best på bygda.
Tror også dette handler om å presse opp prisen.
God back da.
Tror også dette handler om å presse opp prisen.
God back da.
01-10-2026, 02:23 PM
Sondre Olsen ferdig i sveits.
Klubben skriver på facebook:
Tusen takk for alt Sondre ??
HCC har inngått en avtale med Sondre Olden om kontraktssigelse med umiddelbar virkning, slik at han kan gripe en langsiktig mulighet i Norge. ??
oversatt til norsk
langsiktig kontrakt i enga?
HCC har inngått en avtale med Sondre Olden om kontraktssigelse med umiddelbar virkning, slik at han kan gripe en langsiktig mulighet i Norge. ??
oversatt til norsk
01-10-2026, 03:52 PM
(01-10-2026, 02:23 PM)themenace Skreiv: [ -> ]Sondre Olsen ferdig i sveits.
oversatt til norsk
Tv 2 erfarer at Olden vender hjem til enga. For en fantatisk start på 2026. https://www.tv2.no/direkte/0nr51/sportsd...-valerenga
01-10-2026, 03:57 PM
(01-10-2026, 03:52 PM)Espengoo Skreiv: [ -> ](01-10-2026, 02:23 PM)themenace Skreiv: [ -> ]Sondre Olsen ferdig i sveits.
oversatt til norsk
Tv 2 erfarer at Olden vender hjem til enga. For en fantatisk start på 2026. https://www.tv2.no/direkte/0nr51/sportsd...-valerenga
Ble glad nå.
Håper virkelig han kan være vår ‘goalgetter’
01-10-2026, 09:07 PM
Kenna satt ved siden av oss, men jeg vil ikke spørre om skaden. Det var en pod Jorrdaljournalen forrige dagen. Roy og Morten var ikke særlig optimistiske. Ikke sikkert han spiler kamper denne sesongen.
Olden ser ut til å ha vært skadet i 2 måneder i høst, men har spilt de fem siste kampene der.
Men Kenna vil gjerne tilbake. Det er ni måneder til neste sesong. Kanskje trenger han den tiden? Olden var også ute lenge med skulderskade i Sveits sesongen 22/23. Mulig å komme tilbake for Kenna også.
Det ble også snakket om at VIF trengte en sniper som kan omsette de pass som Lasch strør om seg. Det ble altså Sondre Olden. Da kan VIFs to topprekker se slik ut:
Karterud - M. Olimb - McLaughlin
Olden - Røymark - Lasch
Olden ser ut til å ha vært skadet i 2 måneder i høst, men har spilt de fem siste kampene der.
Men Kenna vil gjerne tilbake. Det er ni måneder til neste sesong. Kanskje trenger han den tiden? Olden var også ute lenge med skulderskade i Sveits sesongen 22/23. Mulig å komme tilbake for Kenna også.
Det ble også snakket om at VIF trengte en sniper som kan omsette de pass som Lasch strør om seg. Det ble altså Sondre Olden. Da kan VIFs to topprekker se slik ut:
Olden - Røymark - Lasch
01-10-2026, 09:58 PM
(01-10-2026, 09:07 PM)sorum2 Skreiv: [ -> ]Kenna satt ved siden av oss, men jeg vil ikke spørre om skaden. Det var en pod Jorrdaljournalen forrige dagen. Roy og Morten var ikke særlig optimistiske. Ikke sikkert han spiler kamper denne sesongen.
Olden - Røymark - Lasch
Vi blir aldri enige her, men tror du virkelig Røymark er i en topprekke om vi har fullt lag? Hvorfor er han da ikke blant 10 spillere i PP - selv med 2 skadde spillere?
Modigs er en meget bra spiller, og jeg mener han er langt bedre enn Røymark og beholder nok plassen der.
Røymark i "arbeiderrekka" med Nystuen og Christiansen er mer korrekt tenker jeg.
01-10-2026, 10:10 PM
(01-10-2026, 09:58 PM)Flemmern Skreiv: [ -> ]Enig her, synes Røymark passer bedre i 3 rekka evt med Brekke, Finstad eller Christiansen . Vi må bruke Modigs i 2 rekke som center sammen med da olden og Lasch.(01-10-2026, 09:07 PM)sorum2 Skreiv: [ -> ]Kenna satt ved siden av oss, men jeg vil ikke spørre om skaden. Det var en pod Jorrdaljournalen forrige dagen. Roy og Morten var ikke særlig optimistiske. Ikke sikkert han spiler kamper denne sesongen.
Olden - Røymark - Lasch
Vi blir aldri enige her, men tror du virkelig Røymark er i en topprekke om vi har fullt lag? Hvorfor er han da ikke blant 10 spillere i PP - selv med 2 skadde spillere?
Modigs er en meget bra spiller, og jeg mener han er langt bedre enn Røymark og beholder nok plassen der.
Røymark i "arbeiderrekka" med Nystuen og Christiansen er mer korrekt tenker jeg.
Ikke vits å endre på 1 rekka, når den fungerer så bra som den gjør nå. Blir spennende å se hva som skjer med Caamano.
01-10-2026, 10:37 PM
Sondre Olsen er klar for Vålerenga og har signert kontrakt ut 2027/28 sesongen
https://www.vif-hockey.no/article/gioat8n-49ejd/view
https://www.vif-hockey.no/article/gioat8n-49ejd/view