VPN-forum

Full utgave: Lagbygge sesongen 2025/2026
Du leser nå en ned strippet utgave av innholdet på sida. Les den fulle utgaven med full formatering.
Sider: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Jeg kjenner ikke spillern god nok til å uttale meg, men hva mener du da sorum? Har han de kvalitetene som gjør at han er en topp "4" back hos oss?
(10-06-2025, 07:35 PM)Flemmern Skreiv: [ -> ]Jeg kjenner ikke spillern god nok til å uttale meg, men hva mener du da sorum? Har han de kvalitetene som gjør at han er en topp "4" back hos oss?

Her får vi en kjempesolid defensiv tøff norsk back som vi virkelig trenger. Har tatt store steg de siste årene og har også vært innom landslaget. Har snakket med mange Hamar fans som sier at han og Rønningen var super viktige for de i fjor og at det er slike backer de savner nå. Får vi Saxrud Danielsen så får vi en kjempe bra signering. Har troa på han og er en som går inn i krigen og er tøff foran mål, men som også kan produsere litt fremover
(10-06-2025, 08:42 PM)Espengoo Skreiv: [ -> ]
(10-06-2025, 07:35 PM)Flemmern Skreiv: [ -> ]Jeg kjenner ikke spillern god nok til å uttale meg, men hva mener du da sorum? Har han de kvalitetene som gjør at han er en topp "4" back hos oss?

Her får vi en kjempesolid defensiv tøff norsk back som vi virkelig trenger. Har tatt store steg de siste årene og har også vært innom landslaget. Har snakket med mange Hamar fans som sier at han og Rønningen var super viktige for de i fjor og at det er slike backer de savner nå. Får vi Saxrud Danielsen så får vi en kjempe bra signering. Har troa på han og er en som går inn i krigen og er tøff foran mål, men som også kan produsere litt fremover

Godt å høre, da er det bare å krøsse tæra Smile
(10-06-2025, 08:42 PM)Espengoo Skreiv: [ -> ]

Helt Enig! + jeg synets vi mangler litt muskler blant backene våres så godt å sånn inn en type som detta om ryktene stemmer!
Om Saxrud-Danielsen kommer inn. Tror man da at vi frigir Matushkin for å få inn en utenlandsk forward?
(10-06-2025, 09:11 PM)Kristoffer Skreiv: [ -> ]Om Saxrud-Danielsen kommer inn. Tror man da at vi frigir Matushkin for å få inn en utenlandsk forward?

Håper det.
(10-06-2025, 09:11 PM)Kristoffer Skreiv: [ -> ]Om Saxrud-Danielsen kommer inn. Tror man da at vi frigir Matushkin for å få inn en utenlandsk forward?

Hvis Saxrud kommer så tror jeg ikke nødvendigvis at det betyr at vi frigjør Matushkin. Kan være tjent med å roe litt ned ift dette. Så lenge Modigs er ute med sykdom så har vi bare seks importer tilgjengelig. Kanskje kan vi helle låne ut Mowe og la Matuhskin få noen flere sjanser. Det er en lang sesong og vi trenger åtte backer. Hitill, bank i bordet, har ingen av backene vært skadet.

Da kan vi bruke litt tid til å se hvor lang tid det tar før Modigs er tilbake. Han ble kastet rett ut i det nesten uten treninger med laget. Men vi så allerede fra hans andre kamp at han er veldig god. Han står med 2+2 på 5 kamper. Når ting er avklart med han kan vi velge å vente til han er klar. Eller omvendt, han kommer ikke tilbake og vi velger å hente en annen center. Da kan vi ha 7 importer ut sesongen. Evt slippe Matushkin hvis han ikke har kommet bedre til sin rett når han over tid får spille hver kamp.

PS! Vi får tilbake Halmrast denne uka. Han går kanskje rett inn i 2. rekka med Lasch og Caamano.
Håper det Morten Ask sier til Nitten er litt bløff? jada vi må tenke offensivt i våre forwards men ikke faen blant backene, vi har jo ingen baute backer vi vel, absolutt alle er tynne som planker utenom Ekelund men han er allergisk mot å bruke kroppen sin, pingla der.

Sender med glede Matuskhin bort vel! har jo tross alt ikke gjort noe som helst bra per dags dato annet enn å ta en plass i laget. ASD rydder jo faktisk bort foran mål. Helt sjukt spør du meg om vi lar han gå til en konkurrent!
Det har vært stille rundt Saxrud. Sparta var interessert. Men han skal ha takket nei. Jeg har en følelse av at han er klar for VIF. Men at han eller vi ikke ønsket å melde det før kampen mot Storhamar. Han ville ikke debutere for VIF mot Storhamar. Så jeg tror nå at han blir presentert tidlig neste uke!?

Vi ønsker oss en ny center. Så lenge det ikke er klart kan vi beholde Matushkin. Det er ikke bare bare å kvitte seg med han heller. Han har kontrakt og kan kreve betalt. Hvis han skal ut må han ha en ny klubb. Det er ikke enkelt nå.
Noe nytt om Saxrud Danielsen?
Sider: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28