Tilskuersnitt ES 2025:
1) Brann 16.086
2) RBK 14.443
3) Viking 13.731
4) VIF 11.100
5) FFK 9166
6) Glimt 6843
7) Molde 6268
8) Godset 5269
9) Sarpsborg 5077
10) Tromsø 4958
11) Sandefjord 4812
12) HamKam 3981
13) FKH 3752
14) Kristiansund 3290
15) Bryne 3047
16) KFUM 2170
Hele NFF er jo sammensatt av de største rasshølene man finner blant befolkningen.
(12-04-2025, 05:08 AM)Glennsoe Skreiv: [ -> ]Ny bot for pyrobruk - 162 500,- som kunne vært doblet
Dette er 9nde gang i år vi har fått bot for pyrobruk,er det verdt det vil enkelte si?
https://www.abcnyheter.no/sport/valereng...ng/1315071
Skal man først siterere noen her så kan man gå rett til kilden:
https://www.fotball.no/globalassets/regl...lite62.pdf
Om eventuell dobling så skriver denne påtalenemda følgende:
"Påtalenemnda konkluderer på denne bakgrunn, under noe tvil, med at det i denne konkrete saken ikke skal foretas en oppjustering for gjentakelse. Dette fordi grunnboten allerede har nådd et nivå som gjør ytterligere oppjustering uforholdsmessig."
Nemda oppsummerer også at dette er vår 9. sak denne sesongen - 9 saker altså..
(12-04-2025, 09:20 AM)savastano Skreiv: [ -> ]Hele NFF er jo sammensatt av de største rasshølene man finner blant befolkningen.
Jævla fuckings idiot. Å diskutere om dette burde blitt legalisert er en ting. En helt annen ting er å drite i klubben og bare gjøre hva faen de vil bare fordi de mener det er kult. De eneste som er rasshøl er knappskallene som står på tribunene med de uberkule finlandshettene sine og blusser. Ser det samme vi har sett så mange ganger før: Dette er ikke Vålerengafans, dette er folk som setter seg over klubben.
Du er jo åpenbart hovedkandidat til å overta all ansvar for et levende tribuneliv. Kjør!
(12-04-2025, 02:28 PM)savastano Skreiv: [ -> ]Du er jo åpenbart hovedkandidat til å overta all ansvar for et levende tribuneliv. Kjør!
Hva er viktigst for klubben og publikum tror du?
Jeg skal love deg at INGEN ønsker bluss på bekostning av det sportslige (bortsett fra "dere" da).
Kom ikke her å tro at spillerne og publikum vil se dere pyre, noe som er ulovlig OG samtidig sette folk i faresonen for eventuelle brannskader. Spillerne ønsker de beste forutsetninger for å skape resultater, publikum ønsker å se laget vinne kamper.
Dere må forstå at dere ødelegger for klubben, og setter dere selv ovenfor og utenpå alle andre. Ganske patetisk spør du meg!
Hvem er dere? Du trekker raske konklusjoner.
Ei heller uttaler jeg meg på vegne av diverse grupperinger!
Men, ja - jeg er for pyro, tifo og bra kok på tribunen.
(12-04-2025, 07:29 PM)savastano Skreiv: [ -> ]Hvem er dere? Du trekker raske konklusjoner.
Ei heller uttaler jeg meg på vegne av diverse grupperinger!
Men, ja - jeg er for pyro, tifo og bra kok på tribunen.
da får du (og gjengen din) begynne å spare opp lommepengene dine til å ta bøtene også.