VPN-forum

Full utgave: Eliteserien 2025
Du leser nå en ned strippet utgave av innholdet på sida. Les den fulle utgaven med full formatering.
Snakk om eliteserien,ser at Rbk-sandefjord hvor kampstart er kl 21 i dag.

Av 8500 solgte billetter er 7000 sesongkort,blir glissent der i dag ja
(10-29-2025, 04:13 PM)hmchrist Skreiv: [ -> ]Å ha «hjertet» sitt i et lag burde ikke bety at man må hate alle andre.
Selv om kona di er den flotteste dama i gata, og hjertet ditt selvsagt ligger hos henne, er det lov å være hyggelig med nabokona og ønske henne alt godt også… Det er ikke slik at kona di blir styggere av at nabokona har fått seg en snasen kjole… Å ønske at nabokonas kjole tar fyr eller blir spist opp av møll er overdreven eller misforstått lojalitet for egen kone, spør du meg.

Hehe, du er flink med metaforer Big Grin

Vet ikke om du siktet til meg med dette. Vil bare si at jeg ikke hater noen, men jeg ønsker hverken Glimt eller eventuelt Skeid det beste i Champions League. Skulle de vinne kamper, så bra for dem.

Vakkert å lese om andre som har fulgt Enga leeenge også.
Tommel opp til Oldtimer og Flemmern.
(10-29-2025, 04:13 PM)hmchrist Skreiv: [ -> ]Å ha «hjertet» sitt i et lag burde ikke bety at man må hate alle andre.
Selv om kona di er den flotteste dama i gata, og hjertet ditt selvsagt ligger hos henne, er det lov å være hyggelig med nabokona og ønske henne alt godt også… Det er ikke slik at kona di blir styggere av at nabokona har fått seg en snasen kjole… Å ønske at nabokonas kjole tar fyr eller blir spist opp av møll er overdreven eller misforstått lojalitet for egen kone, spør du meg.

Står seg ikke helt når suksess til naboen gir kona dårligere vilkår.

En bedre analogi ville vært å stalke Nabokona på Facebook for å godte deg med bikini-bildene hennes, etter ferieturen hennes i Syden.

Joda, du har fortsatt kona di hjemme som du alltid elsker. Men må vel gå an å smugkikke litt på hun spreke nabokona også? Spesielt siden det bare var denne éne gangen i året etter sydenferien. Også er det plutselig en av de andre damene i bygda som legger ut lettkledde bilder også. Det må nytes!

Nei, selvom du sikler på andre damer så bør du holde deg for god til det, og holde deg til hun ene du har valgt.
Om selve kampene i denne ligaen:
Jeg så Brann-Glimt i går og klarte ikke å unngå å tenke på hvor langt unna vi er de 2 lagene.
Spesielt tydelig på hvordan Brann, før de gikk tomme for krefter, spiller seg ut av forsvar.
En ro og en tydelighet som vi ikke er i nærheten av.
Eneste likheten mellom Brann og oss er å ikke score nok på sjansene som blir produsert.
Og at det til slutt ble gitt en gavepakke som motstander utnytter.

For spenningen i ligaen sin skyld skulle det vel gjerne endt uavgjort, men sånn ble det ikke...
(10-30-2025, 08:44 AM)Loffen Skreiv: [ -> ]Om selve kampene i denne ligaen:
Jeg så Brann-Glimt i går og klarte ikke å unngå å tenke på hvor langt unna vi er de 2 lagene.
Spesielt tydelig på hvordan Brann, før de gikk tomme for krefter, spiller seg ut av forsvar.
En ro og en tydelighet som vi ikke er i nærheten av.
Eneste likheten mellom Brann og oss er å ikke score nok på sjansene som blir produsert.
Og at det til slutt ble gitt en gavepakke som motstander utnytter.

For spenningen i ligaen sin skyld skulle det vel gjerne endt uavgjort, men sånn ble det ikke...

Helt enig, vi er milevis bak de laga spesielt i fasen hvor vi spiller ut bakfra. Glimt i motstanders 16-meter er det ingen som er i nærheten av.
Det enkleste må jo være å klare håndtere ball fra eget forsvar, men da trenger vi 2 stoppere som klarer å spille en pasning, det har vi ikke pr idag.
Samtidig er det for stort strekk mellom våre 2 bak og midtbanen.
Dette må utvikles for kommende sesong, ellers vil vi aldri bli noe topp 4 lag.
Disse konene er jo normalt ikke i en konkurransesituasjon da.

Sett at det bor 16 par i gata, hver søndag løper disse damene om kapp. Og kona di vinner sjelden, selv om det har skjedd. Hun pleier å bli nummer 7. Det har lenge vært en jevn konkurranse, men så skjer det noe. Den som vinner kappløpet skal plutselig på onsdager løpe om kapp med vinnere fra andre gater. Ikke nok med det, men hun som vinner i gata skal plutselig bli trent av Usain Bolt påfølgende uke.

Første gang dette skjer er det spesielle omstendigheter. Alle har blitt forkjøla, så ille at de mister luktesansen. En ganske usympatisk, svett liten dame nordfra med fett hår har flaks og vinner. Og med Usain Bolts hjelp vinner hun også de påfølgende ukene.

Så da er spørsmålet, skal man bruke onsdagskveldene til å stå og heie på denne dama, når hun løper mot vinnerne fra andre gater? Og bli litt stolt når hun gjør det bra, fordi hun tross alt er fra din gate Eller skal man bare gi faen i det og håpe hun går på snørra og brekker begge beina, sånn at også andre koner kan vinne litt. Inkludert din egen.
Vi er foran Rbk på tabellen, hadde vært rasende festlig om vi ender foran de også..

Enda vi har hatt en dårlig sesong spillemessig...
(10-30-2025, 10:10 AM)Glennsoe Skreiv: [ -> ]Vi er foran Rbk på tabellen, hadde vært rasende festlig om vi ender foran de også..

Det kan vel fort skje. Men det krever at vi vinner på Lerkendal, i hvert fall ikke taper.

Da har vi igjen Glimt, Viking og Kristiansund. Uavgjort får oss til 38, slår vi Kristiansund er vi på 41

RBK blir stående på 37. De går til 40 med å slå Godset hjemme i siste kamp. Så har de bortekamper mot Molde og Tromsø. Som de fort kan tape, ut fra den formen de er i. Tromsø borte er nok i seg selv tøft. Molde pleier å ha et godt tak på RBK og begge er i ræva form.

Hvis vi derimot slår dem på Lerkendal så er vi nok foran. Vi er på 40, de er på 36 Vi holder luka på 4 poeng med å slå Kristiansund. Så har begge 2 tøffe kamper der RBK trenger minst 4 for å gå forbi oss på målforskjell.

Jeg håper vi klarer det Brann ikke klarte og slår Bodø/Glimt.
(10-30-2025, 10:55 AM)NilsDN Skreiv: [ -> ]
(10-30-2025, 10:10 AM)Glennsoe Skreiv: [ -> ]Vi er foran Rbk på tabellen, hadde vært rasende festlig om vi ender foran de også..

Det kan vel fort skje. Men det krever at vi vinner på Lerkendal, i hvert fall ikke taper.

Da har vi igjen Glimt, Viking og Kristiansund. Uavgjort får oss til 38, slår vi Kristiansund er vi på 41

RBK blir stående på 37. De går til 40 med å slå Godset hjemme i siste kamp. Så har de bortekamper mot Molde og Tromsø. Som de fort kan tape, ut fra den formen de er i. Tromsø borte er nok i seg selv tøft. Molde pleier å ha et godt tak på RBK og begge er i ræva form.

Hvis vi derimot slår dem på Lerkendal så er vi nok foran. Vi er på 40, de er på 36 Vi holder luka på 4 poeng med å slå Kristiansund. Så har begge 2 tøffe kamper der RBK trenger minst 4 for å gå forbi oss på målforskjell.

Jeg håper vi klarer det Brann ikke klarte og slår Bodø/Glimt.

hadde vært deilig å slå bodø. 
Dog så kommer jeg ikke til å satse lommepengene på den bragden på oddsen.