VPN-forum

Full utgave: Eliteserien 2025
Du leser nå en ned strippet utgave av innholdet på sida. Les den fulle utgaven med full formatering.
(10-23-2025, 10:46 AM)Glennsoe Skreiv: [ -> ]https://www.vif-fotball.no/nyheter/obos-...-valerenga

Flott med videre satsing...

Syntes det virker som det jobbes godt i administrasjonen. Flinke folk på plass, og fint å lande hovedsponsor for de neste årene. 

Sikkert bra med den "annerkjennelsen av breddeklubbene". Selv om vi mister "noen prosenter" på kort sikt så vil vi nok dra god nytte av godt samarbeid med breddeklubbene uansett. Da får klubbene også noe mer å tjene på at de beste spillerne kommer til oss.
Liten Facebook video/reel viser at det er solgt 9200 billetter til kampen mot Glimt på lørdag..
(10-27-2025, 11:30 PM)Glennsoe Skreiv: [ -> ]Liten Facebook video/reel viser at det er solgt 9200 billetter til kampen mot Glimt på lørdag..

Offisielle mot Godset var rett over 8000.
Her lukter det mye plast-supportere...
Halve Bodø bor i Oslo
(10-28-2025, 08:37 AM)idle76 Skreiv: [ -> ]Halve Bodø bor i Oslo

Halve Nord-Norge bor i Oslo. 
Og fryktelig mange av de er nå Bodø-supportere.
Selv om de tidligere har vært fans av andre lag
(10-29-2025, 08:56 AM)JackBlack Skreiv: [ -> ]

Å være medgangssupporter må være som å prøve og leve av sjokoladepudding med vaniljesaus livet ut. Det nytes en periode, men etter hvert blir man bare kvalm og går lei (vil jeg tro).
Har ingenting å gjøre med hvor HJERTET ditt er.
Jeg var på min første Enga-kamp på Bislett i 1983. Og vokst opp øst for elva. Det blir ALDRI noe annet norsk lag enn Enga for meg.
Om f.eks Skeid skulle spille semifinale i Champions League om 20 år, så sitter jeg ikke og heier på dem. Vil selvfølgelig håpe at de taper.
(10-29-2025, 01:37 PM)Caanradi Skreiv: [ -> ]
(10-29-2025, 08:56 AM)JackBlack Skreiv: [ -> ]

Å være medgangssupporter må være som å prøve og leve av sjokoladepudding med vaniljesaus livet ut. Det nytes en periode, men etter hvert blir man bare kvalm og går lei (vil jeg tro).
Har ingenting å gjøre med hvor HJERTET ditt er.
Jeg var på min første Enga-kamp på Bislett i 1983. Og vokst opp øst for elva. Det blir ALDRI noe annet norsk lag enn Enga for meg.
Om f.eks Skeid skulle spille semifinale i Champions League om 20 år, så sitter jeg ikke og heier på dem. Vil selvfølgelig håpe at de taper.

Slår deg med 4 år, begynte å gå på kamper både på Bislett og Jordal i 1979, og har vært Enga fan siden det, og egentlig litt før.
Tillater meg dog å synes det er litt gøy med Glimt i Champions league.
Å ha «hjertet» sitt i et lag burde ikke bety at man må hate alle andre.
Selv om kona di er den flotteste dama i gata, og hjertet ditt selvsagt ligger hos henne, er det lov å være hyggelig med nabokona og ønske henne alt godt også… Det er ikke slik at kona di blir styggere av at nabokona har fått seg en snasen kjole… Å ønske at nabokonas kjole tar fyr eller blir spist opp av møll er overdreven eller misforstått lojalitet for egen kone, spør du meg.
Første kamp jeg gikk på var vel Vålenga hockey, vårparten -81. Så ble det fotball samme sommer.
Jeg er en av de som kan glede seg over andre lags suksess, eller i det minste, se andre lags kamper i Europa.
Når et lag gjør det bra i Europa, vil det over tid øke nivået i hjemlig liga. Det er ikke sånn at Glimt kan støvsuge markedet for spillere og vinne serien hvert år - det ser vi forsåvidt allerede.
RBK sin storhetstid var annerledes og jeg tror ingen norske lag vil oppleve det samme her til lands igjen. Landskapet så litt annerledes ut da.
Jeg synes det var gøy å se RBK i Zhampinhjong ligaen, og synes det var stas da de slo gode lag.
Selvom det ikke er like mye "stas" å se andre norske lag i Europa, følger jeg jo med på Glimt sine prestasjoner og synes det er bra.

Enn så lenge er vi ikke i nærheten av å være "nest best" eller i toppen, så hvor gode de beste er betyr ikke så mye.
Når vi forhåpentligvis begynner å snuse på toppen, vil jeg sikkert tenke annerledes, men hat? Nei det gidder jeg ikke.

I hjemlig serie ønsker jeg jo at alle andre lag spiller 1-1 i hver jævla kamp og at vi vinner alle hjemmekamper. Det er ikke verre enn det. Jeg er langt over middels glad i klubben vår, og hjertet vil alltid banke blått.