(07-29-2025, 12:58 PM)Tom_S Skreiv: [ -> ]Noen som har hørt status på stoppera våre etter Bodø kampen? Hva stiller vi med til helga?
In other news er det "alle i drakt" kamp på søndag!
Blir Kiil Olsen og Jarl som stoppere til helgen.
Ikke alle lag som slipper inn 7 i Bodø. Glimt slo Godset 1-0.
(07-30-2025, 09:32 PM)NilsDN Skreiv: [ -> ]Ikke alle lag som slipper inn 7 i Bodø. Glimt slo Godset 1-0.
Ikke alle lag som mister begge stopperne sine ila matchen og også tar ut sin beste sentrale midtbanespiller i Bodø heller. Hadde vi beholdt stopperne våre + Ambina så hadde ikke det resultatet blitt så stygt. Vi hang godt med helt til Hedenstad måtte inn som stopper og Ambina ble bytta ut.
(07-30-2025, 09:44 PM)Østblokka Skreiv: [ -> ] (07-30-2025, 09:32 PM)NilsDN Skreiv: [ -> ]Ikke alle lag som slipper inn 7 i Bodø. Glimt slo Godset 1-0.
Ikke alle lag som mister begge stopperne sine ila matchen og også tar ut sin beste sentrale midtbanespiller i Bodø heller. Hadde vi beholdt stopperne våre + Ambina så hadde ikke det resultatet blitt så stygt. Vi hang godt med helt til Hedenstad måtte inn som stopper og Ambina ble bytta ut.
Muligens ikke, men det får vi aldri greie på. Noe som vi vet er at MYE skurrer!
Kan ikke bortforklare et 7-2 tap med et par skader og ett bytte, det er uansett altfor dårlig. Vi burde vært i en mye bedre posisjon enn det, særlig etter alle salgene vi har gjort de siste årene. Burde vært nok penger til å ha et godt lag pluss innbyttere da..
Nå var det også et helt annet Glimt lag i går. Det gikk mye saktere med dem, og veldig mye rundt og på tvers. Den der utgaven av Glimt hadde aldri putta sju på oss heller.
(07-31-2025, 11:18 AM)Trasskuken Skreiv: [ -> ]Nå var det også et helt annet Glimt lag i går. Det gikk mye saktere med dem, og veldig mye rundt og på tvers. Den der utgaven av Glimt hadde aldri putta sju på oss heller.
Har du tenkt på at det kanskje var Godsets fortjeneste?
(07-31-2025, 08:49 AM)Goliat Skreiv: [ -> ]Kan ikke bortforklare et 7-2 tap med et par skader og ett bytte, det er uansett altfor dårlig. Vi burde vært i en mye bedre posisjon enn det, særlig etter alle salgene vi har gjort de siste årene. Burde vært nok penger til å ha et godt lag pluss innbyttere da..
Var vel jeg som starta den diskusjonen uten egentlig å mene det. Jeg var mest fornøyd med at Godset tapte jeg.
Men uten å ha sett kampen virker det som om deres kamp var jevnere enn vår. Jeg er ikke helt enig i at vi hang med til 4-2 heller, vi hang med i 1.omgang. Så gjorde de et par bytter av spillere de kanskje hvilte, og de fikk 3-1. Så fikk vi supermålet til Kiil Olsen, men satt vel egentlig aldri med noen følelse av at vi skulle komme tilbake.
Uansett var det viktigste at Godset tapte.
(07-31-2025, 11:30 AM)NilsDN Skreiv: [ -> ] (07-31-2025, 08:49 AM)Goliat Skreiv: [ -> ]Kan ikke bortforklare et 7-2 tap med et par skader og ett bytte, det er uansett altfor dårlig. Vi burde vært i en mye bedre posisjon enn det, særlig etter alle salgene vi har gjort de siste årene. Burde vært nok penger til å ha et godt lag pluss innbyttere da..
Var vel jeg som starta den diskusjonen uten egentlig å mene det. Jeg var mest fornøyd med at Godset tapte jeg.
Men uten å ha sett kampen virker det som om deres kamp var jevnere enn vår. Jeg er ikke helt enig i at vi hang med til 4-2 heller, vi hang med i 1.omgang. Så gjorde de et par bytter av spillere de kanskje hvilte, og de fikk 3-1. Så fikk vi supermålet til Kiil Olsen, men satt vel egentlig aldri med noen følelse av at vi skulle komme tilbake.
Uansett var det viktigste at Godset tapte.
Min påstand er at vi hadde momentet i kampen da Kiil Olsen putta, og "pressa" på for å få 3-3.
Så dreit lange seg ut, de scora 4-2 og vi gjorde bytter samt fikk vår andre stopper skada. Byttene og skadene var nok årsaken til at det rakna, samt at resten av laget falt sammen etter tabba til Lange.
Vi ga vel mer eller mindre opp på 4-2, med Ambina og Grundetjern ut, og Elias Hagen og Brajanac inn. Da gikk intensiteten ned i alle ledd.